مسئول مرکز آفرینش های هنری سازمان بسیج مستضعفین از روند ساخت مرکز آفرینش های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد بازدید و از این اقدام ارزشمند فرهنگی هنری در مرکز استان ابراز خرسندی کرد.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۸۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ مصطفی زیبایی نژاد مسئول مرکز آفرینش های هنری سازمان بسیج مستضعفین به همراه سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح، سرهنگ پاسدار وحید مثنوی معاون فرهنگی سپاه فتح ،سید احمد توسلی مدیر مرکز آفرینش های هنری بسیج استان و سرهنگ عباسی مسئول معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه فتح با حضور در حسینیه ثارالله یاسوج از نزدیک روند ساخت و پیشرفت فیزیکی مرکز آفرینش های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کردند. 

در این بازدید مسئول مرکز آفرینش های هنری سازمان بسیج مستضعفین از دیدن چنین مجموعه عظیم فرهنگی هنری در مرکز کهگیلویه و بویراحمد ابراز خرسندی کرد و گفت؛ تصور نمی کردم که در استان کهگیلویه و بویراحمد روند ساخت مجموعه های فرهنگی اینگونه پیگیری و به سرانجام برسد .

مصطفی زیبایی نژاد حمایت و پشتیبانی فرمانده و هیئت رئیسه سپاه فتح برای احداث مرکز آفرینش های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد را قابل تقدیر دانست و افزود؛ برای تکمیل این مجموعه عظیم فرهنگی و هنری که در جنوب کشور کم نظیر است تلاش خواهیم کرد تا هر چه زودتر در اختیار هنرمندان قرار گیرد .

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این بازدید گفت؛ زیربنای مرکز آفرینش های هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ۶۰۰ مترمربع بوده که شامل خانه رقومی، خانه طراحی تجسمی انقلاب اسلامی، سالن آمفی تئاتر، کارگاه آموزشی، خانه سرود و موسیقی، استودیو صوت(شامل اتاق ضبط و اتاق تنظیم) و استودیو تصویر ( شامل استودیو، اتاق گریم و اتاق تدوین و آرشیو) است.

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی افزود؛ برای ساخت این مرکز تمامی مصالح سازه ای با شرایط استاندارد و تخصصی از قبیل ایزوله ، آکوستیک، نور و... در نظر گرفته شده اند.

وی بیان کرد؛ با بهره برداری از مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد روند تولید آثار فاخر هنری در استان شتاب می گیرد و ظرفیت استفاده از توان هنرمندان عرصه های مختلف به سطح قابل توجهی می رسد.

مثنوی گفت؛ کیفیت آثاری که در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود  بسیار بالا و در سطح استانی و حتی ملی از آنها استفاده خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات