خبرهای داغ:
سردار بوعلی گفت: برگزاری این یادواره بار دیگر ظرفیت‌های فرهنگی شیراز را در سطح کشور به همگان نشان داد.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۴۲
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نخستین یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور با حضور دکتر محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه، سردار یداله بوعلی و جمعی از مسئولان در تالار حافظ شیراز برگزار شد.
سردار بوعلی در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی کشور است، گفت: سیره شهدا یک گنجینه عظیم و بهترین الگو برای زندگی سعادتمندانه و سرافرازانه در دنیا و آخرت است.
وی با تاکید بر اینکه اقشار مختلف ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بخصوص در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی و افتخار آفرینی کرده اند، گفت: اینکه هر قشری شهدای شاخص خو را بشناسد، تکریم کند و به جامعه معرفی کند یک حرکت فرهنگی بسیار شایسته و قابل تقدیر است.
فرمانده سپاه فجر ادامه داد: امروز شاهد برگزاری یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور به میزبانی شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) بودیم که بار دیگر ظرفیت های فرهنگی این شهر را در سطح کشور به همگان نشان داد.
به گزارش بسیج، در این مراسم یاد و خاطره ۴۳ شهید حقوقدان جنوب کشور گرامی داشته و از جمعی از خانواده های شهدا تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها