دامغان_ مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج شهرستان دامغان در محل سالن ورزشی سپاه ناحیه شهرستان و با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۲۶
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج شهرستان دامغان در محل سالن ورزشی سپاه ناحیه شهرستان با حضور سردار یزدانی رئیس سازمان ورزشکاران سپاه محمد رسول الله تهران، سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان و دیگر مسئولین و ورزشکاران به کار خود خاتمه داد.

سردار یزدانی در این مراسم و در جمع ورزشکاران اظهار کرد: ورزشکاران می توانند در میادین بین اللملی با رعایت اخلاق الگوی بارز یک جوان نمونه بسیجی باشند و در توسعه کشور نقش بسزایی ایفا کنند.

یزدانی بیان کرد: جوانان تحصیل، تهذیب و ورزش را باید سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهند و یک جوان باسواد و سالم و اخلاق خوب موفقیت را به همراه دارد.

او با اشاره به بیانیه گام دوم گفت: جوانان در متن بیانیه قرار دارند و جان کلام این بیانیه شناسایی و استفاده از فرصت ها برای توسعه و آبادانی کشور می باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی با سخنرانی سردار یزدانی رئیس سازمان ورزشکاران سپاه محمد رسول الله تهران، اجرای گروه سرود عمار، شکستن اجسام سخت توسط گروه امپراطور و تقدیر از 174 نفر بسیجی و ورزشکار در 12 رشته ورزشی، مسئولین کمیته های ورزشی، پدیده فوتسال، تیم اخلاق و... برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها