خبرهای داغ:
وزیر کشور گفت: پیشرفت و حل مسائل در گرو همراهی تمامی قوا با یکدیگر است که اکنون روابط خوبی میان دولت، مجلس و قوه قضاییه برقرار است.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۸۱
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس برگزار شد، گفت: پیشرفت کشور و حل مسائل در گرو همراهی تمامی قوا با یکدیگر است؛ این نشست‌ها می‌تواند روابط را تحکیم کند.

وحیدی در پاسخ به این سوال که برگزاری این نشست‌ها چه تاثیری در معیشت و رفع مشکلات اقتصادی دارد؟ توضیح داد: بی شک یکی از مهم‌ترین مسائل کشور، موضوعات اقتصادی بوده و در این مسائل نیز معیشت مردم جزء مهم‌ترین مباحث است که دغدغه دولت و مجلس رفع مضایق معیشتی مردم است. امید داریم با تدابیر و هماهنگی که انجام می‌شود شاهد اتفاقات خوب باشیم.

وی با بیان اینکه اکنون روابط بسیار خوبی میان دولت، مجلس و قوه قضاییه برقرار است، افزود: از آنجا که در این جلسات درباره راهکار‌ها و نقطه نظرات طرفین بحث و گفتگو می‌شود، می‌توان به وفاق هرچه بیشتری دست یافت.

وزیر کشور تصریح کرد: این نشست در فضایی بسیار خوب، دوستانه و صمیمی برگزار شد و بنا است این جلسات تکرار شود. امید است از رهگذر هماهنگی بیشتر، بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

وحیدی همچنین درباره انتخاب استانداران، گفت: تقریباً انتخاب استانداران تکمیل شده است و یکی، دو مورد باقی مانده که به سرعت تعیین تکلیف می‌شود.

نشست مشترک مجلس و دولت صبح امروز (چهارشنبه) در صحن علنی مجلس برگزار شد. در این نشست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تعامل دولت و مجلس و مهمترین مشکلات کشور سخنرانی کردند.

همچنین در هفته جاری نشست مشترک مسئولان عالی دستگاه قضا با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بهارستان برگزار شد.

ارسال نظرات