خبرهای داغ:
فرمانده کل ارتش با اشاره به تأکید فرمانده کل قوا بر عزت‌بخشی نیروی دریایی ارتش و لزوم افزایش هرچه بیشتر آمادگی‌های این نیرو گفت: مأموریت حفظ و ارتقای عزت را دریافت کرده‌ایم که لازمه آن افزایش توان و آمادگی رزمی است.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۶۰
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در سیرجان، روز نیروی دریایی را به کارکنان مرکز آموزش و آمادگاه این نیرو و خانواده‌های آن‌ها تبریک گفت.

وی همچنین از بخش‌های گوناگون مرکز آموزش شهدای وظیفه و آمادگاه بازدید و با تعدادی از کارکنان به‌صورت چهره به چهره دیدار کرد.

فرمانده کل ارتش در جمع تعدادی از کارکنان پایور و وظیفه، ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش، با تبیین تقریظ فرماندهی معظم کل قوا در مورد مأموریت ناوگروه ۷۵، یادآور شد: با تأکید مقام معظم رهبری بر عزت‌بخشی نیروی دریایی ارتش و لزوم افزایش هرچه بیشتر آمادگی‌های حرفه‌ای، فنی و علمی، مسئولیت همه ما سنگین‌تر شد؛ چراکه مأموریت حفظ و ارتقای عزت را دریافت کرده‌ایم که لازمه آن افزایش توان و آمادگی رزمی است.

وی اضافه کرد: کار همرزمان ما در نیروی دریایی ارتش در مأمویت ناوگروه ۷۵ و سایر مأموریت‌های عملیاتی، بسیار عظیم و ستودنی است؛ اما آنچه آن را برکت داد و منوّر و متجلّی کرد، دو پیام فرماندهی معظم کل قوا در بازگشت ناوگروه و تقریظ اخیر معظم‌له بود.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: حقیقتاً این جلوه ناشی از «اشاره ولایت» است و ما از خدا می‌خواهیم که همه امورمان مشمول این اشاره ولایت باشد و ما را قدردان نعمت بزرگ ولایت قرار دهد و سایه پُربرکت حضرت امام خامنه‌ای را تا ظهور حضرت امام زمان (عج) و در کنار ایشان بر سر ما مستدام بدارد.

ارسال نظرات