معاون هماهنگ کننده سپاه: دانش آموزان عزیز امروز میدان در دست شماست که میدان ها را فتح کردید و انقلاب را در سراسر منطقه فراگیر کرده و آمریکا را با سرخوردگی از منطقه فراری دادید.
کد خبر: ۹۳۹۶۶۹۵
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزرای بسیج، در راستای کمک‌های مومنانه آیین اختتامیه پویش همکلاسی مهربان ۲ با توزیع بیش از ۱۲ هزار یسته لوازم التحریربا حضور ۴ هزار فرمانده بسیج دانش آموزی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

امروز میدان در دست شماست/ راه شهدای دانش آموز ادامه دارد

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران طی سخنانی اظهار داشت: خدا را سپاس می‌دارم بابت دیدار شما نوجوانان عزیز که یاد آور صد‌ها هزار دانش آموز مجاهد و حماسه ۳۶ هزار دانش آموز شهید هستید.

وی افزود: دانش آموزانی که شناسنامه‌های برادران بزرگترشان را برای حضور در جبهه به مقر‌های بسیج می‌بردند تا سن خودشان را بزرگتر نشان بدهند تا حضور خودشان را در جبهه‌ها موجه کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ادامه داد: امروز اینجا آمده ایم که شما نوجوانان با نشاط نشان بدهید از همان نسل، فکر و مردم هستید و در حالی که فرهنگ غربی مروج لذت جویی و خود خواهی است، آمده اید که بگویید ما همه جا با هم هستیم.

سردار نقدی با بیان این که همین مرام و فرهنگ است که سلیمانی‌ها و ابو مهدی‌ها را می‌سازد، ادامه داد: امام راحل (ره) بازوی دانش آموز رزمنده‌ی ما را بوسیدند که عظمت نوجوانانی را که پا به عرصه‌ی ایثار می‌گذارند را نشان بدهند و فرمودند که این‌ها ره صد ساله را یک ساله رفتند.

وی با اشاره به دستاورد‌های سپاه در خلیج فارس افزود: اگر در دفاع مقدس فهمیده‌ها ایستاده اند نوجوانان ما هنوز هم همان گونه هستند و راه شهدا را ادامه می‌دهند و دیدید که جوانان بسیجی ما چگونه در خلیج فارس ناوگان‌ها را به ذلت کشیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران مطرح کرد: همین جوان‌ها ایرانی که باید خمپاره با برد ۶۰ کیلومتر را را وارد می‌کرد، به جایی رسیده است که امروز ماهواره را به فضا پرتاب می‌کنند، امروز ایران را صاحب انرژی هسته‌ای کردند و ایران را از رتبه علمی ۶۳دنیا به ۱۶ ام دنیا آورده اند.

سردار نقدی ادامه داد: دانش آموزان عزیز امروز میدان در دست شماست و چشم امید مردم مظلوم یمن و فلسطین به شما است که میدان‌ها را فتح کردید و انقلاب را در سراسر منطقه فراگیر کرده و آمریکا را با سرخوردگی از منطقه فراری دادید.

وی با اشاره به این که  ملت ما چشم امیدشان به شما دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان باید جبهه ی خود را پیدا کنید و در آن بدرخشید.

 

معاون هماهنگ کننده کل سپاه با اشاره به این که امروز جنگ جنگ نرم است، یادآور شد:  امروز درخشش شما در این میدان و در تحقق شبکه ملی اطلاعات است. شما هستید که باید با دید جهاد و مبارزه با دشمن به میدان بیایید و در حوزه صنعت فناوری اطلاعات و نرم افزار بدرخشید.

 

 

وی با تاکید بر این که باید از فضای ننگینی که در اینترنت جهانی است استقلال پیدا کنیم، اظهار داشت:  ما باید حستجوگر ها، سیستم عامل ها و پیام رسان های خودمان را داشته باشیم   تا اگر تصویری از شهید سلیمانی در شبکه های خارجی قرار دهیم، تصویر قهرمانان ما را نتوانند حذف کنند.

 

سردار نقدی تاکید کرد: شما دانش آموزان  باید دست به کار شوید و منتظر دستگاه های اجرایی نباشید، چراکه نظام های اداری و دیوان سالاری بسته تر از این هستند که این جبهه ها را فتح کنند.

 

وی ادامه داد: برای تبادل اطلاعات بین هم دیگر لزومی ندارد که اطلاعات ما به کشور های دیگر برود و تحلیل شود تا در جنگ روانی علیه ما استفاده شود.

 

معاون هماهنگ کننده کل سپاه تصریح کرد:  وقتی در یک شبکه ی خارجی حضور پیدا می کنیم به آن اعتبار می بخشیم، اما وقتی که در شبکه ها و سامانه های ایرانی حضور پیدا می کنیم، اشتغال مثبت، موثر و پر درآمد بیشتر می شود.

 

سردار نقدی با بیان این که نوجوانان ما باید جبهه خودشان را پیدا کنند و حماسه های فهمیده ها را اجرا کنند، تاکید کرد:  ما به شما امید داریم و چشم امید ملت ما به شما نوجوانان با انگیزه است که نشان داده اید مرد این راه هستید.

 

وی از تهیه و توزیع دو میلیون و نهصد هزار بسته ی معیشتی از ابتدای کرونا تا کنون  در تهران بزرگ و در شبکه ی بسیج خبر داد و گفت: این نشان می دهد که مردم ما فرهنگ اسلامی خود را بر فرهنگ فرد گرا و لذت جوی غربی ترجیح داده اند.

ارسال نظرات