پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی شهادت جانباز مدافع حرم؛
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی، شهادت حاج صمد فاتح‌نژاد جانباز مدافع حرم را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۹۶۶۴۸
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این پیام آمده است؛

باسمه تعالی

 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا  

خبر شهادت یکی دیگر از مردان حماسه آفرین آذربایجان؛ شهید والامقام حاج صمد فاتح‌نژاد خواجه دردی جانکاه بر دلهایمان گذاشت و اهالی شهید پرور شهر تبریز را به سوگ نشاند.

فرزندی از نسل رویش های انقلاب حضرت روح الله (ره) و سربازان مطیع ولایت و امر رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز؛ مردی از تبار عاشورائیان و مکتب ثارالله که دفاع از دین، ناموس و کیان ایران اسلامی در تار پود وجود پاک شان ریشه دارد.

با مرور روزهای پُرافتخار نبردِ رزمندگان جبهه مقاومت با نیروهای تفکیری در سوریه نام پُرآوازه این مدافع حرم با درجه جانبازی ۷۰ درصدی میدرخشد که براثر انفجار تانک و اصابت ترکش قطع نخاع شده بود و امروز بعد از سالها تحمل دردهای جراحت؛ عطر شهادتش در آسمان سرافرازی ها و سربلندی ایران ایثارگر و فداکار پیچیده است.

این مدافع حریم حرم آل الله به دیدار یاران خود شتافت تا بار دیگر آرمان انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت برای خشکاندن ریشه نامسلمانان تاریخ و اربابان آمریکایی شان را بازخوانی شود و حرکت در مسیر عزتمندانه انقلاب و امنیت میهن عزیزمان با صلابت تر از پیش باشد.

با ادای احترام به ساحت قدسی همه شهدای اسلام، نظام و انقلاب این عروج پر افتخار را محضر حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)؛ مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز و مردم شهیدپرور آذربایجان شرقی، به ویژه خانواده محترم شهدا و ایثارگران تسلیت عرض نموده و برای ایشان علودرجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم./

  سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

ارسال نظرات