حجت الاسلام عبدی گفت: کارگران بسیجیان واقعی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و در واقع کارگران پیشران های اصلی خودکفایی ملی و استقلال اقتصادی در کشور محسوب می شوند.
کد خبر: ۹۳۹۶۵۸۴
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز(سه شنبه) در جمع کارگران واگن پارس اراک و تجلیل از کارگران نمونه و بسیجیان اظهار کرد: کارگران با تلاش در سنگر کارخانجات و صنایع در مسیر تامین امنیت اقتصادی و رساندن کشور به خودکفایی و استقلال اقتصادی نقش آفرینی میکنند و لذا جایگاه مهمی در خنثی سازی تحریم های ظالمانه و رفع توطئه های آنها در جنگ اقتصادی دشمنان دارند.

وی افزود: کارگران بسیجیان واقعی در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و در واقع کارگران پیشران های اصلی خودکفایی ملی و استقلال اقتصادی در کشور محسوب می شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی به معنای خدمت بی منت به مردم و جهاد فی سبیل الله است، گفت: کارگران با ایثار و مجاهدتی که در سنگرهای اقتصادی دارند بسیجی واقعی هستند و باید شاخصه های فرهنگ بسیجی روز به روز در جامعه تقویت شود.

وی تأکید کرد: ترویج ارزش های اسلامی در جامعه یک ضرورت مهم است که باید از طریق مختلف پیگیری شود و یکی از این ارزشها فرهنگ بسیجی است که باید در تمام بخشهای کشور حاکم شود.

حجت الاسلام عبدی ادامه داد: دشمن به دنبال ضربه زدن به تفکر و روحیه بسیجی است چراکه می داند مشکلات کشور با فرهنگ و تفکر بسیجی رفع می شود و لذا امروز همه وظیفه داریم ضمن سرلوحه قراردادن فرهنگ و تفکر بسیج، این ارزش را در جامعه به خوبی ترویج دهیم.

وی خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون صدها هزار شهید عزیز است و باید از این نعمت الهی به خوبی پاسداری و حفاظت کنیم و لذا باید مراقب توطئه های دشمنان در فضای مجازی و عملیات روانی علیه ارزش های اسلامی و منافع مردم بود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات