با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد:

یازدهمین یادواره شهید دکتر مجید شهریاری

یازدهمین یادواره شهید دکتر مجید شهریاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و با حضور کیامرث جهانگیر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۵۴۴
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نهضت استادی بسیج استان زنجان به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان یازدهمین یادواره شهید دکتر مجید شهریاری  شهدای گرانقدر هسته‌ای کشور را  ۸ آذرماه 1400 با حضور مسئولین لشکری و کشوری استان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و شورای کانون های نهضت استادی استان و حضور مهمانان ویژه یادواره، برادر و خواهر شهید در سالن همایش شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و با سخنرانی کیامرث جهانگیر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور برگزار کرد.

یازدهمین یادواره شهید دکتر مجید شهریاری

در این مراسم ابتدا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و  مسئول بسیج اساتید این استان به بیان ضرورت برگزاری این یادواره‌ برای پاسداشت شخصیت والای شهید شهریاری پرداخته و با ابراز تاسف از رحلت مادر گرامی این شهید به دشواری اجرای این یادواره بدون حضور مادر بزرگوار او اشاره کردند.

جهانگیر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید و سخنران اصلی این مراسم در ابتدای سخنان خود به بیان صفات انسان‌های مومن در قرآن اشاره کرده و عشق به خدا با تمام وجود و عاشق خدا بودن را صفت بارز تمام شهدا بیان کرد.

وی ضمن بازگویی ویژگی‌های شخصیتی شهید شهریاری از جنبه‌های مختلف علمی، تربیتی، اخلاقی، اعتقادی و مذهبی، رمز عاقبت به خیری این شهید را اُنس با قرآن و توجه به تفاسیر قرآنی و ارتباط با علما و مراجع تقلید دانسته و به ارزش کار علمی شهریاری در حل مسائل سخت هسته‌ای کشور، باز کردن گره غنی سازی ۲۰ درصدی و تربیت دانشجویان مستعد اشاره کرد.

این استاد دانشگاه در ادامه ضمن بیان ثمرات شهادت شهید، مظلومیت، داشتن حرکت مستمر در ارتقا به سمت قله‌های پیشرفت و کار جهادی را از ویزگی‌های شخصیتی مجید شهریاری عنوان کرده و و وظیفه‌ی اساتید و دانشجویان را الگو پذیری و حرکت در مسیر راه شهید شهریاری و شناخت جنبه‌های مختلف زندگی آن شهید والا مقام دانست.

جهانگیر روحیه‌ی جهادی و خستگی‌ناپذیری شهید شهریاری را مثال زدنی دانست و گفت: جنگ در ابعاد نرم و تهاجم فرهنگی همچنان جوانان را تهدید می‌کند. با کار جهادی و تفکر انقلابی می‌توان قله‌های سربلندی و عزت را فتح کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده شهید شهریاری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار