رئیس شورای‌عالی مجمع اهل‌بیت علیهم‌السلام گفت: خون شهدا در کالبد جامعه می‌چرخد و بدون شک، جریان حیات بوده و حیات‌بخش است.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۶۴
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله عباسعلی اختری صبح امروز در اجلاسیه روحانیون شهید استان ایلام با بیان این‌که ایلام استانی دلاورپرور است که سال‌ها مورد تهاجم دشمن بعثی قرار گرفت اظهار داشت: اما مردم شجاع این استان با هدایت علما و روحانیون به ایمان و اعتقادشان پایدار بوده و دلاورانه مقبل رژیم بعثی جنگیدند.

رئیس شورای‌عالی مجمع اهل‌بیت علیهم‌السلام در ادامه به فعالیت عالمان بزرگواری همچون آیت‌الله حیدری ایلامی اشاره کرد و افزود: علما در میدان نبرد حضور داشته و همین امر سبب شد عشایر غیور و مردم سلحشور این استان تن به تسلیم شدن ندهند و شجاعانه در برابر رژیم بعثی مقاومت کنند.

وی ادامه داد: علما و طلاب در تمام مبارزه‌ها برعلیه استعمارگران حضور داشتند که از این جمله می‌توان به مبارزه با استعمار کهنه و پوسیده انگلیس اشاره کرد که علمای بزرگی همچون حجت‌الاسلام شیرازی در برابر آن ایستادگی کرد.

آیت‌الله اختری اضافه کرد: خون شهدا در کالبد جامعه می‌چرخد و بدون شک، خون شهدا جریان حیات بوده و حیات‌بخش است و به همین دلیل خون شهدا از اهمیت و عظمت برخوردار است.

رئیس شورای‌عالی مجمع اهل‌بیت علیهم‌السلام در پایان با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون امروز باید در چند جبهه فعالیت کنند که مهم‌ترین آنها جبهه دشمنان آشکار، جبهه گروه‌های تکفیری و جبهه خطوط انحرافی داخل مکتب شیعه است افزود: باید خود را در برابر دشمنان و نبرد در این جبهه‌ها مجهز کنیم و ضروری است طلاب و روحانیون نیز به وظایف خود در این باره به درستی عمل کنند.

ارسال نظرات