قدرتی که امروز فراهم شده، نتیجه راه و روش فرهنگ شهدایی است که مسیر خود را مشخص کردند و در آن راه قدم نهادند.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۴۹
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دوشنبه با حضور در شهر بیجار با خانواده شهیدان خدمت، دیدار و گفتگو کرد.


وی در این دیدار‌ها ضمن تسلیت و تبریک شهادت فرزندان هوا فضای استان کردستان افزود: این عزیزان در راه خدمت به فیض شهادت نائل آمده اند و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.


سردار حاجی زاده گفت: این عزیزان در ماموریت‌های زیادی حضور داشتند و به گفته فرماندهان و دوستان شهادت آرزوی دیرینه آن‌ها بود.


فرمانده هوا فضای فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: به اذعان خانواده و دوستان این پنج شهید، شهادت خود را خبر داده بودند و به آرزوی خود یعنی شهادت در راه خدمت رسیدند.


وی ادامه داد: امروز امنیت کشور مثال‌زدنی است و ما لزومی ندارد درباره حد توانمان حرف بزنیم، چون به اندازه کافی دشمنان این را می‌گویند.


سردار حاجی زاده خاطر نشان کرد: قدرتی که امروز فراهم شده، نتیجه راه و روش فرهنگ شهدایی است که مسیر خود را مشخص کردند و در آن راه قدم نهادند.


لازم به ذکر است پنج تن از پاسداران هوا فضای شهرستان بیجار پاسداران آرش زارع، علی اصغر دولت پور، محسن زینتی فر، رحیم ترکمندی و مصطفی حاجمیر در تاریخ ۲۳ آبان که عازم محل خدمت خود در شهر بانه بودند در سانحه تصادف به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات