خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان به همراه جمعي از مسئولان سپاه استان با دکتر کامران قدس سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشکي سمنان ديدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۶۸
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار علي خالقيان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در ديدار با سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشکي سمنان ضمن تبريک انتصاب شايسته دکتر قدس به عنوان سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشکي سمنان

گفت: سپاه استان از ابتداي کرونا در طرح هاي مختلفي همانند لبيک، سفيران سلامت و طرح شهيد سليماني با دانشگاه هاي علوم پزشکي استان براي خدمت رساني به مردم همکاري داشته و امروز نيز در آمادگي کامل براي تعامل و همکاري بيشتر با دانشگاه هاي علوم پزشکي استان براي مديريت بيماري کرونا و خدمت رساني به مردم را داريم.

سرهنگ ديابي معاون سلامت و دفاع زيستي سپاه استان در اين ديدار گفت: 6 درمانگاه سپاه در سطح استان سمنان مشغول به فعاليت هستند که از ظرفيت بالايي برخودارند و به دنبال کمک به مجمعه سلامت استان هستيم.

دکتر کامران قدس سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشکي سمنان نيز ضمن قدرداني اززحمات سپاه و بسيج در موضوع مديريت بيماري کرونا در استان گفت: همه بايد تلاش کنيم تا با همکاري بيشتر ، خدمت رساني به مردم بيشتر شود و دانشگاه علوم پزشکي سمنان آمادگي کامل براي تعاملات بيشتر با سپاه را دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها