نخبه ورزشی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در گفت وگو با «بسیج»؛
نخبه ورزشی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با بیان اینکه ورزش برای من یک حرفه است، خاطر نشان کرد: ورزش همانند تحصیل است و پایانی ندارد، من چون علاقه ی زیادی به این رشته داشتم و همین باعث شد تا به این نقطه برسم.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۳۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سهیل شادمان با بیان اینکه در ورزش تکواندو سابقه 13 ساله دارد، اظهار داشت:مقام های استانی و کشوری بسیاری در این روند فعالیت ورزشی کسب کردم و ان شاء الله در اردیبهشت سال1401 به مسابقات جهانی اعزام خواهم شد.

نخبه ورزشی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با بیان اینکه همیشه همراه با ورزش به درس و افزایش علم خود نیز اهمیت می دادم، افزود:علاقه من به ورزش از دوران کودکی آغاز شد، ابتدای که به ورزش علاقه مند شدم؛ رشته های مختلفی اعم از جودو،کشتی وغیره را دوره دیدم و متوجه شدم علاقه ام به تکواندو است.

وی بااشاره به تاثیرات مثبت ورزش در زندگی افراد و به اخص نوجوانان و جوانان، گفت: تاثیر مثبت این رشته در من ارتقاء استقامت بدنی و سلامتی است.

نخبه ورزشی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با قدردانی از مربی و افرادی که در این مسیر همراهی اش کرده اند، عنوان کرد: هدفم در تکواندو رسیدن به نقطه اوج است که بتوانم در المپیک مدال طلا را کسب کنم، الان بازیکن تیم پاس تهران هستم و حدود ۱۵ مدال طلا، نقره و برنز دارم.

وی اذعان کرد: من در تکواندو شاخه هامبادانگ یا شکستن اجسام سخت را دنبال می کنم و خانواده ام مشوقم هستند اما مشوق اصلی ام خودم هستم و تکیه به خودم دارم، من راه طولانی در پیش دارم تا بتوانم در هدافم موفق شوم.

نخبه ورزشی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با بیان اینکه ورزش برای من یک حرفه است، خاطر نشان کرد: ورزش همانند تحصیل است و پایانی ندارد، من چون علاقه ی زیادی به این رشته داشتم و همین باعث شد تا به این نقطه برسم و جوانان ورزش را نه به خاطر کسب کردن مقام بلکه برای سلامتی و شادابی خودشان انجام دهند و آن رشته مورد علاقه خود را انجام بدهند و ورزش حرفه ای آسیب های دوری از خانواده و غیره را دارد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها