خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
تویسرکان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در مجموعه سپاه استان همدان بالغ بر ۲۷۰ هزار بسته معیشتی و در شهرستان تویسرکان بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۹۳
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

توزیع ۲۷۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه تویسرکان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: از ابتدای کرونا تاکنون، مردم در عرصه کمک‌های مومنانه و خدمات‌رسانی به قشر آسیب دیده از کرونا، فعالیت‌های قابل توجهی را داشتند.

وی افزود: در مجموعه سپاه استان همدان بالغ بر ۲۷۰ هزار بسته معیشتی و در شهرستان تویسرکان بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف بسیج و خدمات‌رسانی فعالیت های قابل توجهی را داشته‌اند که امروز نمونه بارزی از این خدمات را در قالب کمک‌های مومنانه در شهرستان تویسرکان شاهد هستیم.

وی افزود: این گروه‌های جهادی علاوه بر روحیه جهادی و خدمات رسانی به محرومین، باعث ایجاد یک حرکت عظیم شده‌اند که یک بخش آن کمک‌های مومنانه است.

*توزیع ۱۵۰۰بسته معیشتی طی هفته بسیج در تویسرکان

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان  نیز ضمن تشکر از خدمات بسیج و سپاه برای توزیع بسته‌های معیشتی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در تمام عرصه‌هایی که نیاز بوده، خوش درخشید و خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: بسیج همیشه در حال خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی بوده و در عرصه‌های ساخت و ساز نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته و اکنون  ۱۳۷ گروه جهادی در راستای خدمات‌رسانی و فعالیت‌های مختلف اجتماعی ارائه خدمت می‌کنند.

سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با ارائه گزارشی از  فعالیت‌های کمک‌های مومنانه گفت: امروز به مناسبت هفته مبارک بسیج بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات