خبرهای داغ:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد
همدان-مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: بسیجیان با احساس مسئولیت به موضوع امر به معروف ورود جدی داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۹۱
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در همایش بسیجیان رهروان شهید سلیمانی که در سالن همایش‌های کانون بسیج جوانان همدان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بسیج خواهران نشان دهنده نقطه اوج ایمان است.

وی با اشاره به نقش مهم خواهران بسیجی در جامعه اسلامی گفت: شما باید در جامعه نقش سازنده و اصلاح کننده داشته باشید.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امر به معروف را باید از خودمان شروع کنیم، عنوان کرد: وقتی که ما به وظیفه خود در این امر عمل کنیم بدون شک این حرکت تبدیل به یک حرکت عمومی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) در راه اسلام سختی و مشقت های زیادی را متحمّل شد، ابراز داشت: بانوان امروزه باید الگوهایی مانند حضرت زینب (س) داشته باشند.

فاضلیان با بیان اینکه بسیجیان با احساس مسئولیت در موضوع امر به معروف ورود جدی داشته باشند، افزود: حتی اگر در راه امر به معروف دچار آسیب جسمی، بی‌احترامی و توهین هم بشویم، همچنان تکلیف از گردن ما ساقط نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان نسبت به مظاهر فساد باید حساس باشند، گفت: تذکر لسانی باید به عنوان وظیفه همگانی برای عامه بسیجیان در اولویت باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: همسر شهید جمور از شهدای شهرستان اسدآباد که در جوانی همسرشان را از دست می‌دهند، چهار فرزند دارند که به همت این مادر فداکار هر کدام از این فرزندان امروز درجات بالای علمی را کسب کرده‌اند و ایشان نمونه واقعی یک بانوی بسیجی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات