خبرهای داغ:
عضو هيات مديره و راهبر فرودگاه بين المللي مهرآباد گفت: جامعه امروز، به بسيجياني با اخلاق اسلا‌مي و آغوش باز که مبتني بر جاذبه باشد تا دافعه، نياز دارد تا به همه نشان دهيم که بسيج به گروه خاصي اختصاص ندارد.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۶۲
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

 در اين مراسم که عصر امروز سوم آذر ماه با قرائت پيام مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران مبني بر تحکيم وحدت ملي و مبارزه با هجمه‌هاي دشمنان با تکيه بر فرهنگ‌سازي نوين بسيج، با حضور ابراهيم مرادي عضو هيات مديره و راهبر فرودگاه بين المللي مهرآباد، شاهاني نماينده ولي فقيه در بسيج ادارات و اقشار، قديريان فرمانده بسيج صنعت هوانوردي برگزار شد، از خانواده تازه شهيد، ضياء حاج هاشمي جانباز ۷۰ درصد و همسر شهید خانم خسرونژاد، توسط فرمانده حوزه بسيج شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران تجليل شد.

ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد در مراسم گرامیداشت هفته بسیج به فلسفه ایجاد بسیج از نظر امام خمینی اشاره کرد و گفت: بسیج، باید یک نهاد پایدار باشد؛ زمانی، یک نهاد پایدار و زنده است که توانایی جذب نیروی جوان و جدید داشته باشد.

مرادی با بیان اینکه در اوایل انقلاب با عزل و حذف رژیم پهلوی، افراد بسیاری وارد بسیج شدند ابراز امیدواری کرد؛ با تکیه بر علم و پیشرفت در تکنولوژی و فنون، جوانان امروزی که نه جنگ دیدند و نه تنگناهای جنگ را تجربه کردند، جذب بسیج شوند.

راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد در پایان گفت: در سایه علم و به روز بودن نهاد بسیج در عرصه ارتباطات و تکنولوژی؛ با وجود تحریم ها که از اول انقلاب تا به امروز داشته ایم؛ صنعت هوانوردی کشور به سرانگشت تدبیر بزرگان این صنعت چرخیده و پرچم ایران اسلامی پایدار باقی خواهد ماند.

بازرسي از تک تک پايگاه هاي بسيج آغاز می شود

همچنین احمدرضا درويش فرمانده بسيج شرکت فرودگاهها و ناوبري هوايي ايران در اين مراسم ضمن تبريک به خانواده بزرگ بسيج، از بسيجيان به عنوان لشگر مخلص خدا ياد کرد و گفت: تربيت يافتگان آن، نام و نشان در گمنامي و بي نشاني گرفته اند.

درويش با بيان اينکه وقتي براي رضاي خدا کار کنيم کار ديده مي شود، در توصيه به همکاران گفت: اگر در راه رضاي خدا کار انجام شود تغيير مثبت ديده مي شود و همه جا نام بسيج برده مي شود و حضور بسيج جلوه گر خواهد شد.

وي در راستاي پيشبرد سياست هاي بسيج اضافه کرد: پس از هفته بسيج، بازرسي از تک تک پايگاه هاي بسيج حوزه شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران آغاز مي شود.

وي در ادامه بر چابک سازي و جوان سازي و استفاده از نيروهاي جوان بسيجي در فرودگاه ها تاکيد کرد.

درويش همچنين خاطرنشان کرد: به دنبال بازديد از مناطق زلزله زده انديکا و توافق ميان فرمانده مرکز و بسيج شرکت فرودگاهها و سازمان هواپيمايي، با کمک خيرين اقلام مورد نياز شامل پتو، بخاري و آرد براي زلزله زدگان اين منطقه خريداري و بخشي از آن نيز طي هفته آتي ارسال خواهد شد.

گفتني است؛ در اين مراسم علاوه بر خانواده بسيج، فرشيد گليج مديرکل دفتر مقررات فرودگاهي، مديريت بحران و پدافند غير عامل، جانباز ۷۰ درصد علي فريدوني از فرماندهان گردان تخريب لشگر ۲۷ و حجت الاسلام باقي زاده رئيس کانون قرآن و عترت و رئيس شوراي امر به معروف و نهي از منکر، حضور داشتند

ارسال نظرات
پر بیننده ها