خبرهای داغ:
قزوین_حجت الاسلام عدالتی گفت: شهدا، پرورش یافته مکتب اسلام و بزرگترین دارایی جامعه اسلامی هستند و نیاز امروز جامعه تمسک به مکتب شهداست.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۴۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، با حضور حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز و فرمانده حوزه خواهران حضرت ام البنین(س) و جمعی از کارکنان ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با خانواده شهید فتاحی دیدار و دلجویی شد.

همسر شهید فتاحی، خواهر شهیدان حاج علی و جعفر اسماعیلی بیان کرد: زمانی که طفلی خرد سال بودند و چوپانی میکردند کیسه ای از پول در مسیر دیدند که آن را تحویل والده خود داده و از ایشان خواستند کیسه را به امام جماعت روستا برساند تا حق الناس نشود.

وی از زبان مادر شهید فتاحی افزود: شهید فتاحی از سنین کودکی درکلاس های قرآنی شرکت می کرد و در امانت داری و فراگرفتن اصول دینی کوشا بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

حجت الاسلام عدالتی افزود: شهدا در پیشگاه خداوند متعال عند ربهم یرزقونند. خانواده شهدا چشم امید جامعه اسلامی هستند. ما داشته هایمان را مرهون ایثار شهدای بزرگوار هستیم و وجود این گوهرهای ناب الهی مایه استقلال و آزادی میهن اسلامی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز یادآور شد: شهیدان و خانواده شهدا افتخار و چشم امید جامعه اسلامی هستند و بی شک فدا کردن فرزندان بعنوان مهمترین سرمایه زندگی در راه اسلام، بزرگترین افتخاری است که نصیب خانواده گرانقدر شهدا شده است.

حجت الاسلام عدالتی در پایان دعای خیر شهدا و خانواده معزز شهدا را توشه ای برای عاقبت به خیری در دنیا و آخرت دانست.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار از خانواده شهید فتاحی تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها