خبرهای داغ:

دیداروسرکشی از روحانی رزمنده ویادگار هشت دفاع مقدس در هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج، مسئولین شهرستان فیروزآباد با روحانی رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس حجت‌الاسلام حاج آقا عبدی، دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۴۳
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت ایام هفته بسیج، امام جمعه، فرمانده ناحیه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد با روحانی رزمنده  و یادگار هشت دفاع مقدس، حجت‌الاسلام منفرد مسئول نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباددیدار کردند.

دراین دیدار، حجت‌الاسلام منفرد به ذکرخاطره ای از سردارشهید علی اکبر حبشی پرداخت.

وی گفت: بعداز کربلای چهار و در کنار کارخانه نیشکر شوشتر عصری به بچه‌های تدارکات گردان امام علی (ع) در پاک کردن سبزی و حبوبات کمک می کردیم که دیدیم سردار شهید علی اکبر حبشی به طرف ما آمد و در کنار بچه ها متواضعانه روی زمین نشست و شروع به پاک کردن سبزی کرد. بچه‌ها خجالت کشیدند و از اینکه فرمانده گردان به سبزی پاک کردن مشغول شده احساس شرمندگی و خجالت نموده و رو به سردار شهید نموده و گفتند ما خودمان اینکار را انجام میدهیم و شما فرمانده ما هستید و درست نیست و کلی اصرار...
سردار شهید حبشی رو کرد به جمع و فرمودند بخدا سبزی و حبوبات پاک کردن در کنار شما از فرماندهی و هر مقامی بالاتر است و به آن افتخار میکنم.

در پایان این دیدار، از این روحانی مخلص و رزمنده تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها