خبرهای داغ:
مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین؛
نیکجو گفت: کاشت گل محمدی با کمک و حمایت های بسیج سازندگی استان قزوین در روستای شنازند، یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای عمل اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۷۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

قزوین_ مهندس نیکجو، مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در حوزه کشاورزی بیان کرد: در روستای شنازند با حمایت بسیج سازندگی تا کنون ۱۷ هکتار از زمین های کشاورزی زیر کشت گل محمدی رفت و با استمرار حمایت، این عدد به ۲۰۰ هکتار افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: گل محمدی یکی از گیاهانی است که در مقابله با بی آبی و کم آبی مقاوم است و راه اندازی صنایع تبدیلی گلاب یکی از اهداف حمایت از این روستاها است.

مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: بسیج سازندگی در تلاش است با پرداخت تسهیلات از کارآفرینان و کشاورزان در همه روستاها حمایت کند تا شاهد بازگشت مردم از شهر به روستا باشیم.

نیکجو اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که پیش از این برای کارآفرینان وجود داشت وام ها و تسهیلات با سود زیاد بود که شرایط پرداخت را برای آن ها سخت می کرد. لذا بسیج سازندگی با تلاش هایی که داشت توانست وام و تسهیلات با سود ۴ درصد را فراهم کند تا کارآفرینان بتوانند به راحتی شغل خود را گسترش داده و به درآمد پایدار برسند.

وی در ادامه گفت: در شرایط فعلی کشور حمایت از تولید داخل و اقتصاد مقاومتی باید در اولویت باشد تا شاهد پیشرفت و گشایش های اقتصادی در کشور باشیم.

مهندس نیکجو در پایان گفت: در جلسه با مردم روستا مقرر شد حمایت بیشتر از طرح های اشتغال صندوق قرض الحسنه و ایجاد تعاونی در دستور کار روستائیان باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها