در منج از توابع لردگان برگزار شد؛

به دشمن امان ندهیم که ذهن جوانان را منحرف کند

در نشست بصیرتی با حضور جمعی از بسیجیان در منج از شهرستان توابع لردگان بیان شد: به دشمن امان ندهیم که ذهن جوانان را منحرف کند.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۱۸
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام هدایت فرامرزی با حضور در بین بسیجیان منج با تبریک هفته بسیج که گذشت، گفت: به تعبیر رئیس بسیج مستضعفین شعار امسال هفته بسیج "بسیج پاره تن من است می باشد"این یعنی قداست بسیج ،یعنی اینکه فکر، گفتار و عملکرد ما باید بسیجی باشد چرا که  بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تلاش ارزشمند سپاه و بسیج و تفکربسیجی است.

کارشناس فرهنگی افزود: دشمن به منظور نیل به اهداف پلید خود دنبال کم رنگ کردن بسیج می باشد، چون میداند بسیج نیروی پر توان و کار آمد کشور در تمام میدانهاست.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی ، جهادی کارکردن بسیجیان و گرایش جوانان به بسیج  خار درچشم دشمن ، دشمنان لجوج انقلاب اسلامی که هنوز از شکست های خود عبرت نگرفتند همچنان به دنبال نفوذ ورخنه در بنای مستحکم انقلاب اسلامی هستند و هر روز راهکارجدیدی رامحک می زنند.

حجت الاسلام فرامرزی اظهار داشت: اکنون انقلاب اسلامی با پیچیده ترین وخطرناک ترین تهاجم یعنی ایجاد تفرقه و شکاف بین نیروهای انقلاب ایجاد یأس و نامیدی درمردم ،تشکیک دراصول وارزشها ودستاوردهای انقلاب، هجمه به ایمان واعتقادات مردم و در یک کلمه تهاجم فرهنگی روبه روست، امروز حربه دشمن جهت سلب روحیه بسیجی  فضای مجازیست که به فرموده مقام معظم رهبری، فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است، اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد و هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.

کارشناس فرهنگی در پایان تاکید کرد: همه ما به عنوان بسیجی باید فضای مجازی را بدست بگیریم و به دشمن امان ندهیم که ذهن جوانان را منحرف کند.

ارسال نظرات