یادواره ۳۲ شهید و سه جهادگر بسیجی شهرستان میناب برگزار شد

یادواره ۳۲ شهید سر افراز و سه جهادگر بسیجی حوزه مقاومت بسیج سردار شهید ابراهیم رحیمی میناب با حضور پرشور مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۰۷۱
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب، فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت میناب در این مراسم معنوی خانواده معظم شهدا را مصداق ایثار گذشت، صبر و مقاومت دانست و گفت: خانواده های سرافراز شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی اند.
سرهنگ  پاسدار حسین درویشی ادامه داد: خانواده های شهدا مصداق بارز و واقعی ایثار و فداکاری هستند و تکریم خانواده شهدا مصداق عملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی بیان داشت: شهدا شفا می دهند و هر کس حاجتی داشته باشد با توسل به این عزیزان می توانند حاجت بگیرند.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت میناب اظهارداشت: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی صاحب عزت و اقتدار و قدرت بازدارنده بی بدیل در منطقه شده است.
سرهنگ درویشی با اشاره به آیه شریفه قرآن، شهدا را شفا دهنده و حاجت دهنده دانست و تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا از سرمایه های ارزشمند نظام و انقلاب هستند و خدمت به آنان را مصداق حسنه و وظیفه ملی و دینی است.
 یادواره شهدا با روایتگری جانباز حاج علی خدادادی و با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان ادارات میناب در محوطه دبیرستان متوسطه اول صاحب الزمان(عج) پشته مهنو این شهرستان برگزار شد.
 شهدا از ۱۵ روستا و محلات حوزه استحفاظی حوزه شهید رحیمی میناب بوده اند.
همزمان با برگزاری این یادواره نمایشگاهی نیز به مناسبت هفته بسیج شامل غرفه های حجاب و عفاف، کودکان و نوجوانان، صنایع دستی و دفاع مقدس برگزار شد.


 

ارسال نظرات