اختتامیه نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در تاریخ ۶ آذر با تقدیر از مشارکت کنندگان به پایان رسید.
کد خبر: ۹۳۹۶۰۵۵
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

سرهنگ علی نیک یاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در اختتامیه این مراسم ضمن تشکر از برگزارکنندگان، برگزاری این نمایشگاه را به عنوان یکی از برنامه های موثر هفته بسیج نام برد و هدف اصلی از برپایی نمایشگاه را حمایت از تولیدکنندگان گل و گیاه و اصناف مرتبط نام برد که جزو ماموریت های کانون بسیج جامعه کشاورزی نیز می باشد .

مهندس احمد همت آبادی مدیر کانون بسیج جامعه کشاورزی : 

نمایشگاه گل و گیاه در شرایطی برگزار شد که به علت شیوع ویروس کرونا در ۲ سال گذشته نمایشگاههای عمومی شهروندی برگزار نشده و بر پایی این نمایشگاه باعث ایجاد شور و نشاط شهروندی و همچنین کمک به تولیدکنندگان ، فروشندگان و مصرف کنندگان گل و گیاه گردید .

ایشان افزودند

در مجموع ۵ روز برگزاری نمایشگاه تعداد ۲۰ غرفه متعلق به تولیدکنندگان و فروشندگان گل و گیاه بود که در مجموع حدود ۵ میلیارد ریال گردش مالی اتفاق افتاد. در این نمایشگاه ۵ غرفه اختصاص به آموزش شهروندی برای کودکان و شهروندان در نظر گرفته شد و در طول اجرای نمایشگاه ، کارگاههای آموزشی متناسب توسط کارشناسان کانون بسیج مهندسین انجام شد. معرفی کمیسیون ماده ۷ و قوانین مرتبط از جمله فعالیت های نمایشگاه بود که توسط کارشناسان سازمان سیما و منظر در طول نمایشگاه انجام پذیرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها