خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد:

برخی از مسئولان برای حمایت از کار جهادی، اعتباری ندارند.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد گفت: برخی از مسئولان داعیه تفکر بسیجی داشته و خود را متعلق به همین جبهه می دانند، اما کمترین کمک را به این تشکل دارند؛ برای کارهای مهمل منابع و اعتبار دارند اما برای حمایت از روحیه و کار جهادی اعتباری ندارند.
کد خبر: ۹۳۹۶۰۲۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ مهدی الهی راد فرمانده سپاه شهرستان بجنورد پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیجیان، ولایتمدارانی هستند که جبهه جنوب را تبدیل به کربلا کرده و در غرب ایران عاشورایی به پا کردند.

وی افزود: بسیج در منظر ملت ایران یادآور جانفشانی ها، رشادت ها، ازخود گذشتگی ها و فتوحات دلاورمردانی است که اقتدار و گمنامی را با هم آمیختند و رمز اقتدار ملت در اوج تنهایی کشور ایران بودند. شجره طیبه ای که حضرت امام(ره) بنا کرد ضامن بقای انقلاب اسلامی شد.

الهی راد تصریح کرد: اکنون نیز در تمام عرصه ها بسیج برای حفظ انقلاب اسلامی در تلاش است؛ این شجره طیبه الهی نه تنها باعث حفظ انقلاب اسلامی در جغرافیای ایران شد بلکه باعث گسترش همین تفکر در سطح منطقه و جهان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد بیان داشت: فرهنگ بسیجی در فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی مجموعه معرفت ها، روش ها و منش هایی که می تواند مجموعه عظیمی را در ملت به وجود بیاورد، که تضمین کننده حرکت مستقیم و پایدار اسلامی آن ملت باشد.

وی خاطر نشان کرد: بسیجی یک تفکر است؛ شاخصه های ولایت محوری و ولایت باوری، ایثار و مقاومت، آگاهی، بصیرت، زمان شناس، آرمانگرای واقع بین، مردمی، سعه صدر، انتقاد پذیر، امیدوار و امیدآفرین به وضوح در تفکر یک بسیجی مشاهده می شود.

ایشان ضمن گلایه از عدم حمایت برخی دستگاه های اجرایی در هفته مبارک بسیج، بیان داشت: برخی مسئولان داعیه تفکر بسیجی داشته و خود را متعلق به همین جبهه می دانند، اما کمترین کمک را به این تشکل دارند؛ برای کارهای مهمل منابع و اعتبار دارند اما برای حمایت از روحیه و کار جهادی اعتباری ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها