خبرهای داغ:
بسیجیان و کارکنان ناحیه فاروج به مناسبت هفته بسیج اقئام به برگزاری مراسمی برای غبارروبی قبور شهدای عزیز نمودند.
کد خبر: ۹۳۹۶۰۱۸
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فاروج ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: رشادت های بسیجیان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع ملت ایران، دوره فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.


وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند تصریح کرد: دفاع مقدس، دورانی است که اقشار مختلف به ویژه بسیجیان جوان و نوجوان از همه داشته‌های خود گذشتند و در میدان‌های نبرد با دشمن بعثی و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع کردند.


محمد مهدی شفیع آبادی بر لزوم ترسیم حماسه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آینده تاکید کرد و ادامه داد: جوانان و نسل های آینده باید بدانند که چه اتفاق‌ هایی در دوران جنگ تحمیلی رخ داده و کشور با وجود همه مشکلات در این جنگ ناجوانمردانه و نا برابر چگونه با همت بسیجیان جان بر کف به پیروزی رسیده است.


وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس و مسیر پرافتخار دفاع از کیان اسلامی را بسیار پر اهمیت و وظیفه همگان در دوره کنونی برشمرد و یاد آور شد: باید قدر و منزلت بسیجیان هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها