جانشین سپاه سلمان در اولین یادواره شهدای مخابرات سیستان و بلوچستان؛
با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، اولین یادواره شهدای مخابرات سیستان و بلوچستان به همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۰۰۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) تفکر بسیج را در جامعه ترویج و شجره طیبه نامید که تاکنون منشا خیرات و برکات فراوانی در جامعه بوده و در حوادث طبیعی و مقابله با ویروس کرونا به یاری و کمک مردم شتافته است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان بیان کرد: امروز دشمنان در مقابل اراده آهنین بسیجیان شکست خورده اند و شاهد سرایت تفکر بسیجی به سراسر عالم و شکست فتنه ها و گروههای تکفیری در مقابل این تفکر هستیم.

وی با اشاره به خصوصیات شهدا عنوان کرد: شهیدان با پیروی از ولایت فقیه، با خدای خود معامله و جان خویش را تقدیم کردند تا ما امروز بتوانیم در آسایش و امنیت زندگی کنیم و وظیفه ی امروز ما تداوم راه شهدا و پیروی از ولایت فقیه می باشد چرا که هر زمان از ولایت فقیه فاصله بگیریم، قطعا شکست خواهیم خورد.

گفتنی است در این مراسم ضمن قرائت دکلمه توسط خواهر بسیجی سرکار خانم وکیلی، از تندیس سردار شهید میرحسینی و سپهبد شهید سلیمانی رونمایی و از خانواده معظم شهدا و بسیجیان فعال با اهدای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات