بیش از ۱۹۸ میلیارد تومان وام خسارت کرونا در لرستان پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۹۸ میلیارد و ۱۱۱ میلیون تومان وام جبران خسارت کرونا به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده در استان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۸۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی آشتاب امروز با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: با همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف اقتصادی و همچنین بانک های عامل استان، از شروع ثبت نام و پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای متضرر شده از کرونا تاکنون، ۲۸ هزار و ۷۵۵ پرونده به بانک ها معرفی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۹۸ میلیارد و ۱۱۱ میلیون تومان تسهیلات کرونا به ۲۱ هزار و ۹۸ پرونده پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: دولت سیاست های مختلفی جهت حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا شامل استمهال بیمه ای، مالیاتی، زیرساختی انرژی و تمدید مجوزها با هدف حفظ و صیانت از بنگاهها را در دستور کار دارد.

آشتاب افزود: در این راستا با پرداخت این تسهیلات و حمایت های دیگری که به این واحدها صورت گرفت، ۲۴ هزار و ۷۲۳ فرصت شغلی در استان حفظ شده است.

وی به ۱۲ رسته شغلی صنفی و غیر صنفی مصوبه ستاد ملی کرونا برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و تصریح کرد: تسهیلات واحدهای شغلی آسیب‌دیده از کرونا بر اساس تعداد کارکنان واحدهای متقاضی اعم از بیمه شده و بیمه نشده، تعلق می‌گیرد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir تا پایان آذر ماه سالجاری نسبت به ثبت‌نام دریافت این تسهیلات اقدام و از مراجعه حضوری به ادارات خودداری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار