زاهدان/ با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیش از 300نفر از مردم منطقه سیستان از خدمات ویزیت و داروی رایگان در شمال سیستان و بلوچستان بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۸۲
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

فاطمه کمیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به منظور گرامیداشت هفته بسیج، بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان رسالت و وظیفه خود دانست تا در این ایام بیش از هر زمان دیگری به نیازمندان و محرومین در منطقه سیستان خدمت رسانی کند.

وی افزود: بر همین اساس  تیم های پزشکی در قالب تیم های شهید رهنمون در راستای تداوم طرح شهید سلیمانی با هدف مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره این بیماری به مردم محروم و نیازمند در شمال استان سیستان و بلوچستان خدمت رسانی کردند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با هدف ارائه خدمت بی منت به مردم با شعار بسیج پاره تن مردم است طرح ویزیت رایگان در روستای حسین مسافر شهرستان زهک انجام و در این طرح اقداماتی شامل بیماریابی، کنترل فشار و قند خون انجام  و آموزش راههای انتقال کووید ۱۹ به مراجعین ارائه شد.

وی اعزام تیم عمومی به مناسبت هفته بسیج به منطقه شندل و توابع به همت دفتربسیج جامعه پزشکی هیرمند، اعزام تیم عمومی به منطقه نمردیان شهردراز(چاه موتور حاج خدابخش) را از برنامه های اجرا شده در هفته بسیج برشمرد که دراین طرح ۶۳ نفرویزیت و از داروی رایگان بهره مند شدند.

این مسئول اعزام تيم شهيد رهنمون به حاشيه شهر زابل محله رسالت مسجد حضرت علي اكبر و ويزيت ٧٦نفر و توزيع داروي رايگان و كنترل فشار و قند خون و توزيع ماسك توسط کانون بسيج جامعه پزشكي زابل، اعزام تيم شهيد رهنمون به حاشيه شهر مسجد خاتم الانبياء و ويزيت ٩٣نفر و توزيع داروي رايگان و كنترل فشارو قندخون و توزيع ماسك توسط کانون بسيج جامعه پزشكي زابل،  اعزام تيم شهيد رهنمون به مسجد امام رضا روستای امامیه و ويزيت ١٠٦نفر و توزيع داروي رايگان و كنترل فشار و قند خون و توزيع ماسك توسط بسيج جامعه پزشكي زابل را از مهم ترین برنامه های اجرا شده نام برد.

ارسال نظرات