جشنواره بازی های بومی محلی ویژه بانوان، به مناسبت هفته بسیج در روستای قاسم آباد بزرگ ساوجبلاغ برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۷۰
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جشنواره بازی های بومی محلی ویژه بانوان، به مناسبت هفته بسیج به همت شورای اسلامی و دهیاری قاسم آباد بزرگ، اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ، هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان و پایگاه بسیج خواهران حضرت ابوالفضل (ع) در روستای قاسم آباد بزرگ ساوجبلاغ برگزار شد.

در این جشنواره مسابقات تیمی مانند دوزپا و مسابقات انفرادی مانند هفت سنگ مهارتی، نشانه زنی، طناب زنیو دارت برگزار و در مجموع به ۱۸ برنده جوایزی اهدا شد. از برنامه های جانبی این جشنواره می توان به برگزاری نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی بانوان و غذاهای محلی همراه با نوازندگی دهل و سرنا از سازهای سنتی محلی اشاره کرد.

امام جمعه، رئیس اداره ورزش و جوانان و معاونت بازرسی و ورزش سپاه ساوجبلاغ، بخشدار، رئیس شورای بخش، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی ساوجبلاغ و استان البرز، رئیس میراث فرهنگی شهرستان، هیئت امنا و امام جماعت مسجد محل از میهمانان این مراسم بودند. در پایان این مراسم، از بسیجیان نمونه پایگاه های خواهر و برادر، برندگان مسابقات این جشنواره و شرکت کنندگانی که در این جشنواره، هنری را ارائه کرده بودند، با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات