مخلص‌الائمه گفت: قانون حمایت از جمعیت و تقویت خانواده که مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته وظایف و تکالیفی برای دستگاه های اجرایی دیده که همه برای اجرای آن باید نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۴۰
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی گفت: تعدد دستگاه های فرهنگی در کشور و انجام برخی از فعالیت های موازی به یک آفت تبدیل شده و نیاز است یکپارچگی و هم افزایی با رویکرد قرارگاهی عمل کردن در حوزه فرهنگ رقم بخورد.

مخلص الائمه اظهار کرد: دانشگاه اراک به جهت داشتن ظرفیت های عظیم علمی باید محور رشد علم، صنعت و فناوری باشد و مجموعه ای مراکز علمی و دانشگاهی با محوریت دانشگاه اراک باید در زمینه پیشرفت فناوری نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: قانون حمایت از جمعیت و تقویت خانواده که به تازگی مصوب و ابلاغ شده از مولفه های بسیار خوبی برخوردار است و اگر به خوبی اجرا شود قطعا آثار وبرکات فراوانی دارد.

استاندار مرکزی بيان کرد: قانون حمایت از جمعیت و تقویت خانواده که مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته وظایف و تکالیفی برای دستگاه های اجرایی دیده که همه برای اجرای آن باید نقش آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: شروع به کار بنیاد کربلایی کاظم ساروقی در استان که خوشبختانه اقداماتی از سوی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی و سپاه روح الله انجام شده یک ضرورت است و باید در سطح بین المللی نقش آفرینی کند و استانداری مرکزی از این اقدام حمایت می کند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات