برگزاری جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در زاهدان

جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان ۳۰ آذر ماه ١۴٠٠ برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۳۹
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه سلمان استان گفت : جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان ۳۰ آذر ماه ١۴٠٠ بصورت مجازی در زاهدان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار شهریاری افزود: این جشنواره و رویداد مهم استانی با عنوان جهادگران علم و فناوری بسیج (رویداد شتاب مجازی) استانی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در تاریخ ٣٠ آذر ماه در سه محورطرح پژوهشی، تحقیقاتی و کاربردی در راستای شناسایی توانمندی های بسیجیان نخبه در زاهدان بصورت مجازی برگزار می‌شود که در آن اختراعات و ابتکارات، ایده ها، خلاقیت ها، ثبت برند کالا و محصول نخبگان بسیجی معرفی خواهد شد.

این مقام مسئول افزود : معاونت علمی سپاه سلمان سعی دارد با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس میزان تاثیر گذاری و دانش بنیان بودن طرح ها به آنها کمک کند.

سرهنگ پاسدار شهریاری در پایان از نخبگان، دانشگاهیان، فرماندهان نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج استان سیستان و بلوچستان خواست تا ضمن معرفی این رویداد به بسیجیان و نخبگان استانی آنها را در ارائه آثار خود به این رویداد بزرگ علمی پژوهشی دعوت نمایند.

لینک ارسال آثار:
https://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/515/vahed-ostan-sistan-balochestan

ارسال نظرات