خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: قدرت ایران اسلامی از قدرت مردم است، موشک‌های ما اگر دارای غرش است، از نفس حق مردم ما است.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۲۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در جمع خواهران بسیجی کوی محمدیه پایگاه شهیدان نوری حوزه حضرت فاطمه (س) همدان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: سابقه این پایگاه هیچ موقع در جبهه مقاومت فراموش نمی‌شود چراکه خواهران این پایگاه زحمات زیادی را در جبهه مقاومت متحمل شدند و کمک‌های فراوانی به جبهه مقاومت ارسال کردند.

وی با اشاره به روحیه فداکاری بانوان و خانواده‌ها در زمان دفاع مقدس افزود: امروز نیز با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که خانواده‌ها دارند به هم‌نوعان خود کمک می‌کنند و کمک‌های خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

جانشین سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما یک کشور قدرتمند و با اقتدار هستیم، گفت: آرامش و امنیتی که در کشور وجود دارد، همه اینها را مدیون بسیجیان هستیم و باید قدر بسیجیان را بدانیم.

وی با بیان اینکه وقتی جنگ شروع شد تا زمانی که بسیج وارد جنگ نشد ما هیچ توفیقی نداشتیم، ادامه داد: داشتن قدرت به سلاح، پول و امکانات نیست، چراکه آمریکا و عربستان از ما بیشتر سلاح و امکانات دارند اما هیچ غلطی نتوانستند، بکنند.

سردار فرجی گفت: قدرت ایران اسلامی از قدرت مردم است، موشک‌های ما اگر دارای غرش است، از نفس حق مردم ما است چراکه داشتن موشک و هواپیما را نیز مدیون زحمات مردم و بسیجیان هستیم.

وی افزود: در جنگ اگر بسیج نبود، هویزه دست عراقی‌ها بود و جنگ پایان پیدا نمی‌کرد و این طرحی بود که آمریکایی‌ها دستور داده بودند، جنگ مدت‌ها طول بکشد تا جمهوری اسلامی در کشور خودش در جنگ باشد و دیگر نتواند انقلاب را صادر کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: امروز در هر بحرانی که پیش می‌آید مانند سیل، زلزله و... ابتدا بسیجیان ورود می‌کنند و سپس ارگان‌های دیگر.

وی خاطرنشان کرد: اگر در زمان کرونا بسیج ورود نمی‌کرد ما با مشکل جدی مواجه می‌شدیم همچنان که در  در مشکلات خوزستان و تنش آبی، ۲۵۰ نفر گروه جهادی حضور پیدا کردند تا مشکلات آب را برطرف کنند.

سردار فرجی با بیان اینکه بالقوه مردمان ما، بسیجی هستند، گفت: هر شخصی که کار درست انجام می‌دهد و مسیر درست می‌رود و اخلاق اسلامی را رعایت می‌کند و به مردم ظلم نمی‌کند بسیجی است.

وی با اشاره به هدف دشمن برای فروپاشی نظام و نفوذ گفت: ما از این شرایط عبور می‌کنیم و آینده روشن و شفاف و خوبی را برای مردم انتظار داریم و امید است با حضور دولت مردمی و انقلابی دستخوش تحولات خوب شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات