خبرهای داغ:
معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه و آموزش‌های مهارتی خانواده طلاب و روحانیون تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۰۸
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه و آموزش‌های مهارتی خانواده طلاب و روحانیون تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به مناسبت هفته بسیج تفاهم‌نامه همکاری در حوزه آموزش‌های سواد رسانه‌ای و آموزش‌های مهارتی خانواده طلاب و روحانیون به امضای معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر رسید.

این تفاهم‌نامه برای دومین سال متوالی با هدف توسعه و گسترش همکاری‌ها در زمینه آموزش‌های سواد رسانه و مهارتی، ویژه خانواده طلاب و روحانیون کل کشور منعقد شده است.

از دیگر اهداف امضای این تفاهم‌نامه برگزاری دوره‌های تربیت مربی سواد رسانه، آموزش‌های تخصصی و مهارتی حضور هوشمندانه طلاب و خانواده های آن ها در فضای مجازی، برگزاری آزمون‌های تخصصی، صدور گواهی پایان دوره و تهیه و تولید محتوای آموزشی در موضوعات تخصصی و کاربردی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها