فرمانده سپاه ثار الله خارگ:

در هر سازمانی در هر نهادی باید تفاوت ها لحاظ شود

مولا علی (ع) مالک را بعنوان یک اسوه و یک الگو مطرح کردند ، و در نامه های که خطاب به مالک نوشتند مخصوصا نامه 53 که یک نامه بسیار ارزشمند و مدیریتی است
کد خبر: ۹۳۹۵۸۸۵
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه ثار الله جزیره خارگ، برترین‌ رده‌های  ناحیه‌ بسیج ثارالله  در جشنواره مالک اشتر جزیره خارگ معرفی و تجلیل شدند.

 

سرهنگ حیاتی در آیین اختتامیه این جشنواره بیان کرد: این جشنواره با هدف تقدیر از رده‌های برتر در سال ٩٩ در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ حیاتی علت نامگذاری جشنواره مالک اشتر را اینگونه بیان داشتند : ابعاد شخصیتی فرمانده رشید اسلام مالک اشتر فقط در بحث نظامی ختم نمی شود و اگر مالک اکنون بعنوان الگو در رده های مختلف بسیج و سپاه مطرح است بعلت این است که این فرمانده رشید از لحاظ انسانی و رفتاری خودش را به حدی از کمال و بلوغ رسانده بود که یکی بازوهای توانمند ولایت نامیده می شود. و زمانی جهان اسلام و به خاصه حضرت مولا علی (ع) مالک را از دست داد در فراغ مالک چه بسیار اظهار ناراحتی کردند .

وی افزود : امروز نیز همچنین است ، در هر سازمانی در هر نهادی باید تفاوت ها لحاظ شود ، و کسانی که متفاوت اند و برتر، تلاش و کوشش بیشتری دارند، وقت بیشتری برای اهداف سازمانی صرف میکنند و کار با کیفیت تر انجام میدهند حتما باید مورد تشویق قرار گیرند ، مخصوصا در این مقطع و اگر  در سیستم اداری تشویق و تنبع نباشد بی انگیزگی بوجود خواهد آمد و دچار روزمرگی قرار می گیرند ،یکی از راههای ایجاد انگیزه بین کارکنان همین فرصت های است که در اختیار مدیران قرار می گیرد.

سرهنگ حیاتی در پایان افزود : مولا علی (ع) مالک اشتر را بعنوان یک اسوه و یک الگو مطرح کردند ، و در نامه های که خطاب به مالک نوشتند مخصوصا نامه 53 که یک نامه بسیار ارزشمند و مدیریتی است ، و وقتی که توجه می کنیم به این نامه که یک حاکم و یک فرماندار و کسی که مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از صدر اسلام تا کنون عهده دار می شود ، باید چه خصوصیاتی و از چه توانمندی و شایستگی برخوردار باشد ، این الگو ها باعث شد کسانی که در مجموعه بسیج در حال فعالیتند و تلاش میکنند را بعنوان برترین های پنجمین جشنواره مالک اشتر معرفی کنیم.

ارسال نظرات