خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه بوکان:

امروز تفکر بسیجی جهانی شده است

جانشین فرمانده سپاه بوکان گفت: خوشبختانه امروز تفکر بسیجی جهانی شده است.
کد خبر: ۹۳۹۵۸۸۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار قاسم کرم زاده ج در جمع مردم و بسیجیان بوکانی، اظهار کرد: تفکر بسیجی در آیات قرآن و احادیث بزرگان بارها آمده و همین مهم نشاندهنده پشتوانه دینی تشکیل بسیج در انقلاب ملت ایران است.

وی افزود: حضرت امام خمینی با اندیشه ناب خود مکتب بسیج را در دل جوانان این سرزمین نهادینه کرد، تا انقلاب نوپای ملت ایران را از گزند تمامی دشمن ها دور کند.

این مسئول ادامه داد: بسیج از بدو تشکیل تا به امروز همچون ستونی محکم و سدی غیر قابل نفوذ در برابر هجمه های دشمنان ایستاده و با قدرت مردمی خود دسیسه دشمنان این انقلاب را خنثی کرده است.

جانشین فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: جدای از ایستادگی بسیج در مقابل هجمه های گسترده دشمنان در حوزه های مختلف، این نیروی مردمی در عرصه های داخلی نیز همچون محرومیت زدایی، بهداشتی و درمانی، علمی، ورزشی و فرهنگی حتی اقتصادی فعال بوده و به موفقیت های بسیار دست یافته است.

کرم زاده ادامه داد: مکتب بسیجی با شاخصه های ویژه و منحصر به فرد خود همچون اتکا به خود، استکبارستیزی، مردم ‌محوری و دین داری اکنون در میان دل بسیاری از ملت های جهان جای خود را باز کرده و به مکتبی جهانی تبدیل شده است.

مزار شهدای بوکان عطرافشانی شد

با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، بسیجیان، مردم ولایت مدار و مسئولان بوکانی مزار شهدای بوکان غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم امام جمعه بوکان بسیج را نماد خودباوری دانست و گفت: بسیج با اتکا به خود در برابر تمام دشمنی های که استکبار علیه ملت انقلابی ایران انجام داده، موفق و سربلند بیرون آمده است.

ماموستا ملاعباس احمدی افزود: بسیج از مردم، برای مردم و در خدمت مردم بوده و این را در همه عرصه ها به خوبی نشان داده است

وی ادامه داد: بسیج جایگاه بسیار ویژه ای در میان مردم دارد و این مهم نشان از مکتب راستین بسیجیان است، که امروزه مرزهای کشور را در نوردیده است

احمدی تصریح کرد: بسیج همیشه در کنار انقلاب و مردم بوده و در همه عرصه ها از جمله خدمات رسانی، بهداشت و درمان، محرومیت زدایی، علمی و پژوهشی نقش ویژه دارد.

امام جمعه بوکان خاطرنشان کرد: امید است همه مسئولان با روحیه بسیجی در پی رفع مشکلات کشور باشند، تا شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات