خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه خوی گفت: نمایشگاه دستاوردها، توانمندی ها و ابتکارات بسیجیان خوی برپا شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۸۷۸
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار موسی جعفرزاده امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، بسیج را ثمره تفکر و اندیشه های امام راحل توصیف کرد و افزود: بسیج از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی با الگو گرفتن از امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) و با گوش سپردن به فرامین مقام معظم رهبری پا به عرصه های ایثار و شهادت نهاد و توانسته است، با ابتکارات و توانمندی‌های خودش سهم به سزایی در رشد و بالندگی انقلاب اسلامی داشته باشد.

جعفرزاده افزود: نمایشگاه دستاوردها، توانمندی ها و ابتکارات بسیجیان خوی همزمان با هفته بسیج برپا شد، در این نمایشگاه بسیجیان در ۲۷ غرفه به مدت یک هفته آخرین دستاوردها، توانمندی ها و ابتکارات خودشان را به عرصه نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از روز چهارشنبه هفته گذشته به مدت یک هفته در بازارچه سابق شهرداری خوی مقابل پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد.

نمایشگاه دستاوردها و ابتکارات بسیجیان خوی برپا شد

با تفکر بسیجی می‌توان قله های افتخار را فتح کرد

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی و حجت الا سلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقه در سپاه خوی با دو خانواده بسیجی شهید دیدار و از صبر و استقامت این خانواده ها تجلیل کردند .

سردار علایی و حجت الاسلام شریفی در دیدار با خانواده های بسیجی شهید عزت الله حسین زاده و مجید مصطفایی با پاسداشت مقام شامخ شهداء با اهدای لوح از صبر و استقامت خانواده این دو شهید والامقام تجلیل کردند.

سردار علایی در این دیدار با نکوداشت هفته بسیج، شهداء را مظهر ایثار دانست و گفت: امروز تکریم خانواده شهداء، صیانت از آرمان‌های شهداء والامقام است.

وی تصرح کرد: امروز با تفکر بسیجی می‌توان همه قله های افتخار را فتح کرد.

نمایشگاه دستاوردها و ابتکارات بسیجیان خوی برپا شد

 دیدار رئیس حوزه قضایی خوی با سردار علایی

رئیس حوزه قضایی شهرستان و اعضای هئیت اندیشه ورزی بسیج حقوقدانان خوی با سردار محمدباقر علایی فرمانده سپاه دیدار کردند.

در این نشست صمیمی، حجت الاسلام امامی رئیس حوزه قضایی شهرستان با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون فداکاری بسیجیان عزیز و پاسداران مخلص انقلاب اسلامی است و افتخار خود ما هم این است که در کسوت بسیجی هستیم، لذا تقویت همه جانبه بسیج حقوقدانان را با جدیت ادامه می دهیم.

در ادامه علی صمدزاده دادستان عمومی و انقلاب خوی، طی سخنانی اعلام کرد: از سال ۱۳۶۰ در کنار سردار علایی افتخار حضور در بسیج را داشته ام و اکنون هم پشتیبان نیروهای مومن و انقلابی خواهیم بود.

 سپس صادق زاده مسئول بسیج حقوقدانان؛ گزارشی از عملکرد سه ماه اخیر این رده ارائه داد.

و در پایان سردار علایی فرمانده سپاه خوی، از همکاری‌های دستگاه قضایی با سپاه و بسیج تجلیل کرد و اظهار داشت: ما شما عزیزان را جزئی از مجموعه سپاه می دانیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات