معاون سازمان بسیج جامعه پزشکی بسیج مستضعفین:
معاون سازمان بسیج جامعه پزشکی بسیج مستضعفین با اشاره به سخن امام خمینی(ره)مبنی بر اینکه اگر می خواید که مملکت به دست نا اهلان نیفتد پشتیبان ولایت باشید، گفت: پشتیبان ولایت بودن یعنی همراه مقام معظم رهبری بودند.
کد خبر: ۹۳۹۵۸۶۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر نمکی در همایش گرامیداشت هفته بسیج و آئین تقدیر بسیجیان حوزه بسیج 217 شهید زین الدین که در آستان امام زاده محمد(ع) برگزار شد، اظهار داشت:حضور در بسیج باعث افتخار است، همه ی ما دوست داریم در زمان کربلا حضور داشتیم و در کنار امام حسین(ع) می بودیم، الان همان موقع است، شاید اوضاع خیلی حساس تر و خیلی ارزشمند تر از ان موقع نباشد اما به همان میزان است.

وی افزود: اکنون استکبار با همه ی توان داخلی و خارجی خود می خواهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه ای وارد کند اما با وجود بسیجیان دریادل در کنار شهداء گرانقدر و با رهبری ولایت فقیه قطعا که راه به جایی نخواهد کشید، کار برای ما  در این وضعیت خیلی سخت است.

وی ابراز کرد: ما صاحب تکنولوژی های خیلی عظیم و بزرگی هستیم، در قبل از انقلاب اسلامی زمانی بود که آمریکایی ها با نفوذ در مجلس کشور و با تصویب قانون کاپیتولاسیون، مردم را دچار مشکل کردند، انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) با ایمان قوی و تقوای بسیار عالی به پیروزی و این پرچم به دست ولی فقیه جامعه مقام عظما رسید.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر می خواید که مملکت به دست نا اهلان نیفتد پشتیبان ولایت باشید، خاطر نشان کرد: پشتیبان ولایت بودن یعنی درست در پشت سر مقام معظم رهبری بودند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها