خبرهای داغ:
نهاوند-رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در روستاهای نهاوند به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۵۸۶۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر میثم قیاسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی جهادی دامپزشکی با محوریت محرومیت‌زدایی و مبارزه با بیماری‌های دامی به مدت دو روز به صورت رایگان در روستاهای فیازمان و زرامین علیا برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی به مناسبت هفته بسیج بیان داشت: اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند در هر فصل با توجه به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری اردوی جهادی به صورت رایگان در سطح روستاهای شهرستان به ویژه در مناطق محروم می‌کند.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند هدف از اعزام این اکیپ را ارائه خدمات دامپزشکی به مناطق روستایی عنوان کرد و افزود: این اکیپ اعزامی ضمن ارزیابی وضعیت دامداری مناطق روستایی اقداماتی از قبیل واکسیناسیون بیماری‌های دامی، ارائه مشاوره تغذیه و ضدعفونی جایگاه دام را به دامداران آموزش دادند.

وی ابراز داشت: در این اردوی دو روزه که از ساعت ۸ صبح دوم آذرماه ۱۴۰۰ آغاز  و تا ساعت ۱۵ سوم آذرماه ۱۴۰۰ ادامه داشت تعداد ۵۰۰ رأس دام سنگین (گاو و گوساله) علیه بیماری تب برفکی واکسینه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات