مسئول بسیج ورزشکاران رامسر درگفتگو با بسیج خبر داد
ساری-در هفته بسیج و یاد بود شهید شاخص ورزش شهرستان رامسر شهید حسین فتاحیان یک‌دوره مسابقه فوتبال دستی با شرکت شانزده تیم از استان‌های گیلان و مازندران در سالن تختی رامسر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۸۰۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

خبرگزاری بسیج،سعید محمد شریفی در گفتگو با خبرنگار بسیج در رامسر گفت:پس از دو سال که بعلت شرایط کرونایی نتوانستیم مسابقات فوتبال دستی که جنبه عمومی دارد برگزار کنیم با توجه به بهتر شدن شرایط در سراسر کشور در سالن تختی شهرستان رامسر و درروز پنج‌شنبه بیست و هفتم آبان این مسابقات با حضور سی و دو نفر در قالب شانزده تیم دو نفره برگزار کردیم.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان رامسر افزود:این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و یا د بود شهید شاخص شهرستان شهید حسین فتاحیان برگزار شد و در پایان به تیم‌های اول تا سوم مسابقه به مبلغ سه میلیون و پانصد هزارتومان جوایز نقدی اهدا شد.

شریفی در پایان از همکاری اداره ورزش جوانان شهرستان رامسر و ابوذر قربانی ریاست کمیته فوتبال روی میز شهرستان رامسر و عوامل برگزار کننده مسابقه تشکر و ابزار امیدواری کرد با توجه به بهبود شرایط کرونایی با رعایت پروتکل بهداشتی با برگزاری چنین رویداد‌هایی زمینه ساز شور و نشاط در میان ورزشکاران و جوانان شوند.

گفتنی است؛رده بندی نفرات برتر شرکت کننده که عناوین اول تا سوم بدست آوردند مقام اول:ابوذر قربانی و علی ریحانی از شهرستان رامسر، مقام دوم: علی حلاجیان (رامسر) محمدعلیپور (چالوس) مقام سوم: علی میر دار و علی محمدی (چالوس).

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها