خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

مدیریت شهری گرگان مناطق محروم و ضعیف را دریابد

سردار ملک شاهکوهی گفت: شورای شهر و شهرداری مناطق محروم و ضعیف را دریابد، محرومان و مردم پایین شهر در راه انقلاب ایستادند ولی خدمات و برنامه‌های شهرداری اغلب برای بالاشهر در نظر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۷۹۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

مدیریت شهری گرگان مناطق محروم و ضعیف را دریابد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج اظهار داشت: با تأسیس بسیج به فرمان امام خمینی (ره)، سرنوشت کشور به دست جوانان سپرده شد.

وی با بیان اینکه اگر بسیج نبود، معادلات جنگ به نحو دیگری رقم می‌خورد، گفت: در کمتر از چندماه از تشکیل بسیج، دشمنان جنگی نابرابر را به ملت ایران و انقلاب اسلامی تحمیل کردند که اگر نیروهای بسیج نبودند، صدام و مستکبران به اهداف خود می‌رسیدند. 

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه بسیج در همه حال برای خدمتگزاری به مردم آماده است، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون هرجا مردم به کمک نیاز داشتند، بسیج پیشقدم بوده و کارهای بسیار بزرگی را به سرانجام رسانده است.

ملک شاهکوهی افزود: در کرونا، ناامنی، اغتشاشات، سیل و زلزله و غیره بسیج کارنامه درخشانی از خود ارائه کرد و در جبهه مقاومت نیز تفکر بسیجی توانست جلوی اهداف شوم استکبار را بگیرد.

وی بیان داشت: غالب شدن تفکر بسیجی در کشور برای حل مشکلات و گرفتاری‌ها یک ضرورت است و همه باید به گسترش این فرهنگ کمک کنند.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه به اهمیت و جایگاه شورا اشاره کرد و گفت: فلسفه شورا مشورت است، اکنون دوره رقابت اعضای شورا تمام شده و فصل خدمت است و خدمت نیز با انسجام شکل می‌گیرد زیرا با انشقاق شورای شهر به جایی نمی‌رسد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان افزود: در شورای اسلامی، هدف باید خدمت به مردم  و انقلاب اسلامی باشد،  اگر من و منیت به وجود بیاید هم مردم و هم انقلاب اسلامی را فراموش خواهیم کرد.

وی به توزیع عادلانه خدمات شهری اشاره و خاطرنشان کرد: شورای شهر مناطق محروم و ضعیف را دریابد، محرومان و مردم پایین شهر در راه انقلاب ایستادند ولی خدمات و برنامه‌های شهرداری اغلب برای بالاشهر در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها