خبرهای داغ:
همدان-یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: برای شناخت بسیج باید امام خمینی(ره) را شناخت که ایشان به عنوان بنیانگذار بسیج چه ویژگی‌ها و نگاهی داشت، امام (ره) در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستاد.
کد خبر: ۹۳۹۵۷۸۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی صدیق در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور سرهنگ بختیاری مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان، مدیرعامل و اعضای شورای بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هر کسی که به مردم خدمات می‌دهد و قلبش برای مردم می‌تپد بسیجی است و روحیه بسیجی دارد.

وی با تأکید بر افزایش توانمندی‌های کشور و استفاده از ظرفیت داخلی گفت: بسیجی در نهادها و سازمان‌های ما باید در این عرصه‌ها وارد شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: برای شناخت بسیج باید امام خمینی(ره) را شناخت که ایشان به عنوان بنیانگذار بسیج چه ویژگی‌ها و نگاهی داشت، امام (ره) در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستاد.

وی با بیان اینکه عمق نگاه امام (ره) در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین را باید تشخیص دارد، تصریح کرد:  زمانی که وارد فرایندهای انقلاب و دچار امواج سهمگین شدیم، نقش بسیج خودنمایی کرد.

سردار صدیق افزود: بسیج در همه عرصه‌ها از قبیل امنیت، بهداشت و درمان، سازندگی و... به خوبی ورود کرده و خدمات خوبی ارائه داده است.

وی با تأکید بر ترویج تفکر بسیجی و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه امروز گفت: این مهم می‌تواند تحول‌ساز و در پیش‌برندگی انقلاب اسلامی اثرگذار باشد.

*افتتاح پایگاه بسیج شهید «فانوسی» در امور یک برق همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج پایگاه بسیج امور یک برق همدان با نام شهید بزرگوار مدافع حرم، شهید «محسن فانوسی» افتتاح شد.

شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه وظیفه شرکت توزیع برق استان همدان تأمین برق مطمئن برای مشترکین است، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد مردم استان همدان از نعمت برق برخوردار هستند.

وی افزود: این شرکت در کنار وظیفه ذاتی و تخصصی خود در حوزه‌های فرهنگی، بسیج، نماز، حراست و... نیز فعالیت‌های خوبی دارد که کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی را در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه روحیه بسیجی و جهادی در همکاران این شرکت وجود دارد، گفت: همکاران بسیجی این شرکت همواره پای کار هستند و در حوادث و بحران‌هایی از قبیل سیل، زلزله و ... هم‌پای دیگر بسیجیان بخشی از مشکلات مردم را پیگیری می‌کنند.

در پایان این مراسم از اعضای شورای بسیج و بسیجیان فعال شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات