محمدی: بسیج مظلوم ترین نهادی است که پای کار انقلاب، بود و هست و ما بر خود وظیفه داریم با همدلی بیشتر با این خدمتگزاران بی منت، گام های موثری برای شهروندان این منطقه و شهر تهران برداریم.
کد خبر: ۹۳۹۵۷۸۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه به همراه فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهدا علیه السلام و مدیران شهری منطقه به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر دیدار کردند.

بسیج مظلوم ترین نهادی که پای کار انقلاب است/برگزاری دوشنبه های خدمت و تکریم خانواده های معظم شهدا

وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم، تقدیر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: بسیج مظلوم ترین نهادی است که پای کار انقلاب، بود و هست و ما بر خود وظیفه داریم با همدلی بیشتر با این خدمتگزاران بی منت، گام های موثری برای شهروندان این منطقه و شهر تهران برداریم.

محمدی با اشاره به برگزاری دوشنبه های خدمت و تکریم خانواده های معظم شهدا گفت: دیدار با خانواده های شهدا و تجلیل از آنان و رسیدگی به مشکلات آنان از اولویت های مدیریت شهری منطقه است و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر این کار تقویت می شود.

در ادامه سرهنگ اسماعیل فردی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر ضمن قدر دانی از همکاری و همدلی مدیریت شهری منطقه ۲۲ در برگزاری با شکوه هفته دفاع مقدس و گرامیداشت هفته بسیج در این منطقه گفت : بسیج برای مردم است و با تمام توان در کنار مدیران شهری منطقه حضور دارد تا بهترین خدمات را به شهروندان بدهیم.

ارسال نظرات