فرمانده سپاه بابلسر :

ورود بسیج به طرح‌های اشتغا‌ل‌زایی محله محور ضروری است

ساری- فرمانده سپاه بابلسر گفت:ورود بسیج به اقتصاد مردمی و طرح‌های اشتغا‌ل‌زایی محله محور ضروری است.
کد خبر: ۹۳۹۵۷۴۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیح از مازندران،سرهنگ بازوند فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به طرح جبهه خرمشهرها گفت: این طرح به دلیل داشتن مبانی سالم، مبانی دینی، قرآنی و نظامی قالب ملی گرفت.

️سرهنگ بازوند با بیان اینکه بسیج معجزه‌ای در انقلاب اسلامی ایجاد کرد، افزود:در هفته بسیج و زاد روز بسیج که ۵ آذرماه است توانستیم طرحی را محقق کنیم با عنوان مردم سالاری دینی که حضرت آقا می‌فرمایند بسیج تحقق مردم سالاری دینی و پاره تن مردم است.

وی افزود: امیدواریم با مبانی و چارچوب اولیه درست در ادامه مسیر و راه سنگین موفق باشیم. با کمک بسیجیان امروز این طرح در ۱۸ مرحله در کل سطح شهرستان به‌صورت آزمایشی و پایلوت اجرا می‌شود که شورای تحول هم شکل گرفته است.

دبیر جبهه خرمشهر‌ها شهرستان بابلسر تصریح کرد: ۱۶ تفاهم نامه با دستگاه‌های مختلف در راستای اجرای طرح منعقد شد تا بتوانیم با آن نقطه مطلوب که در حوزه مردم سالاری دینی و مدل حکمرانی است برسیم.

سرهنگ بازوند خاطرنشان کرد: شورای تحول در این طرح باید به جایی برسد که محله به محله توان ایجاد شغل داشته باشیم و با غرفه اقتصاد مقاومتی آموزش لازم برای شناساندن ظرفیت‌ها در محلات ارائه خواهد شد.

وی در پایان گفت: استراتژی اصلی ما مسائل فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است که در قالب شورای تحول دوام بیشتری پیدا می‌کند. ورود به مسائل اقتصادی، اقتصاد مردمی و طرح‌های اشتغا‌ل‌زایی محله محور ضروری بوده چرا که بابلسر یک شهرستان زرخیز است و تفکر بسیجی در صدر دنیای اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار