سخنگوی سپاه کربلا از تولیدی ۴۲ برنامه در سالگرد چهل دومین سالگرد تشکیل بسیج توسط گروه تلویزیونی سپاه کربلا خبرداد.
کد خبر: ۹۳۹۵۷۴۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

تولید ۴۲ برنامه در هفته بسیج توسط گروه تلویزیونی سپاه کربلا

خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی، ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه گروه تلویزیونی سپاه کربلا متشکل از جمعی از نخبگان و متعهدان بسیجی در  حوزه رسانه است، گفت: این گروه برای به تصویر کشیدن اقدامات منزلت آفرین و امید بخش  سپاه و بسیج، ماموریت دارد.

سخنگوی سپاه کربلا از تولیدی ۴۲ برنامه در سالگرد چهل دومین سالگرد تشکیل بسیج خبرداد و افزود: باتلاش جهادی و شبانه روزی گروه تلویزیونی سپاه کربلا ۴۲ برنامه در قالب ۶ عنوان و قریب به ۷۵۰ دقیقه برنامه از سیمای مازندران در هفته بسیج پخش شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی در ادامه به برنامه های تولیدی پرداخت و با اشاره به تولید ۷ برنامه با نام (روایت بسیج) گفت: این برنامه به معرفی پایگاه‌های  اسوه استان مازندران پرداخته است.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با اشاره به تولید ۷ برنامه با عنوان مکتب سلیمانی هم خاطرنشان کرد:این برنامه نیز در ۷ قسمت، مستند عملکردی بر فعالیت‌های رده‌های بسیج در مازندران بود.

سرهنگ ابراهیمی گتابی در ادامه به تولید ۷ قسمت ویژه برنامه مسیر انقلاب هم در هفته بسیج خبر داد و اضافه کرد: این ویژه برنامه مشتکل از هفت منزل عشق که دیدار با خانواده شهدای بسیجی بود، پرداخت و نیز معرفی کتاب در حوزه ایثار و شهادت دراین برنامه گنجانده شد.

سخنگوی سپاه کربلا با بیان این مطلب که برنامه دیگری به نام ۱۲۰ ثانیه با بسیج  تولید و  از مرکز سیمای مازندران در هفته بسیج پخش شد، افزود: این برنامه  مهم‌ترین و شاخص ترین دستاورد‌های سپاه  و بسیج را به سمع و نظر مردم مازندران رساند.  

به گفته سخنگوی سپاه کربلا در هفته بسیج، گروه تلویزیونی تلاش کرد تا در ۷ برنامه و مستند سابقون به معرفی فعالیت‌های نخبگان بسیجی در عرصه‌های انقلاب بپردازد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی اضافه کرد: اخبار شبانگاهی به وقت بسیج  هم در هفته بسیج، به اخبار عملکردی و فعالیت‌های رده‌ها در همان روز‌های نامگذاری شده هفته بسیج،  هر شب به صورت بخش خبری تولید و از سیمای مرکز مازندران پخش شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در پایان سخنان خود از همکاری فرمانده سپاه کربلا، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و نیز از مدیرکل صداوسیمای مازندران تشکر و قدردانی کرد و گفت: از همه بسیجیانی که در تولید برنامه‌های گروه تلویزیونی سپاه کربلا با ما همکاری کردند و به ما یاری رساندند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها