خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیج از مردم تشکیل شده است عنوان کرد: یکی از ویژگی های بسیجی حضور مستمر در صحنه های جهاد و کمک به هم نوع خود است.
کد خبر: ۹۳۹۵۶۹۹
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، سردار سرتیپ پاسدار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان برخوار گفت: ۵ آذر یک روز تاریخی در تقویم انقلاب اسلامی است که به عنوان سالروز تأسیس بسیج مستضعفین با فرمان حضرت امام (ره) ثبت شده است.

وی با بیان اینکه اکنون بسیج در جایگاهی قرار دارد که کمتر کسی می تواند همانند امام (ره) این جایگاه را درک کند، عنوان کرد: در پیام اخیر مقام معظم رهبری خطاب به بسیجیان خصوصاً جوانان که قدر خود را بدانید، یعنی کسی که این عنوان را انتخاب می کند و به عنوان بسیجی وارد میدان می‌شود، حقیقتاً برای دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب و نظام ولایی برگزیده شده است.

سردار جوانی افزود: یکی از ویژگی های بسیجی حضور مستمر در صحنه های جهاد است؛ جهاد تعطیل بردار نیست و یک شکل جهاد، مبارزه با دشمنان در میان جنگ است که ممکن است دوره ای باشد اما تعطیل بردار نیست چرا که همواره حق و باطل در مقابل هم صف آرایی دارند و همواره ظالم ستمگر به جبهه حق تهاجم می کند و اینجاست که کسانی برای مقابله با آنان انتخاب می شوند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران اظهار کرد: ما هیچ تردیدی نداریم که با این بسیج که در واقع تشکیل شده از مردم است، پیشرفت خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: انقلاب ما مردمی‌ترین انقلاب دوران معاصر است و با این بسیج و بسیجیان ما تردیدی نداریم که انقلاب ما به تمامی اهداف خود خواهد رسید.

سردار جوانی با اشاره به بحث جهاد تبیین عنوان کرد: جهاد یعنی حضور در صحنه کار و تلاش و اهتمام برای مبارزه با دشمنان دین خدا و قرآن. و تبیین یعنی آماده سازی آگاهی؛ لذا در جهاد تبیین عزیزان ما باید دشمن چگونگی فریب دادن، سیاست ها، تکنیک ها و برنامه های آن را هم بشناسند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه باید جهاد تبیین را جدی بگیریم گفت: در جهاد تبیین فرمول کار این است که دشمن می‌خواهد تصویر سازی غلط و منفی بکند از آنچه که مربوط به جبهه حق است و با انتشار در فضای مجازی و واقعی، بدبینی را ایجاد کند.

وی در پایان افزود: کسی که می‌خواهد جهاد تبیین کند، باید قدرت تصویر سازی واقعی را داشته باشد؛ ان شاء الله که در این مسیر همه ما موفق باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها