خبرهای داغ:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بسیجیان به ویژه شهدای بسیجی عزت و استقلال را برای کشور به ارمغان آوردند و رسالت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را از ابتدا تاکنون به دوش کشیدند و همیشه در میدان بودند.
کد خبر: ۹۳۹۵۶۸۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: در هفتم آذر ماه سال ۵۹ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران موفقیت بسیار بزرگی را در ناوچه پیکان به دست آورد و توانست مجموعه نیروی دریایی رژیم بعثی عراق را در آن عملیات منهدم کند.

وی در ادامه عنوان کرد: روز نیروی دریایی ارتش را به همه دریادلان دلاور نیروی دریایی ارتش تبریک می‌گویم. مجلس شورای اسلامی از رشادت‌های فرزندان غیور نیرو‌های مسلح در نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حضور مقتدرانه‌ای در آب‌های آزاد و خلیج‌فارس و در دوردست و نزدیک دارند، تقدیر و تشکر می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیجیان به ویژه شهدای بسیجی عزت و استقلال را برای کشور به ارمغان آوردند و رسالت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را از ابتدا تاکنون به دوش کشیدند و همیشه در میدان بودند.

قالیباف متذکر شد: روز جمعه گذشته اولین سالگرد شهادت شهید فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان بود که رژیم تا بُن دندان مسلح و کودک‌کش صهیونیستی و ایادی آنها، این دانشمند هسته‌ای ایران را به شهادت رساندند که مجدداً شهادت وی را تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوارم فعالیت‌های علمی و درخشان شهدای هسته‌ای در توسعه مراکز تحقیقاتی در حوزه هسته‌ای کشور مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات