مراسم بدرقه ملی پوشان پاراتکواندو اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی و قهرمانی جهان، با حضور مادر قهرمان ماندگار شهید محمد حیدری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۶۷۸
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

 

مراسم بدرقه ملی پوشان پاراتکواندو اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی و قهرمانی جهان

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، مراسم بدرقه ملی‌پوشان پاراتکواندو اعزامی به چهارمین دوره بازی‌های آسیایی - بحرین و نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان – ترکیه با حضور مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، مادر قهرمان ماندگار شهید محمد حیدری، مرتضی شریعتی از فرماندهان لشکر امام حسین (ع) و همرزم شهید خرازی، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، فاطمه جلالی رییس کمیته فرهنگی، کادرفنی و هوگوپوشان در کنار مزار شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

در این مراسم هوگوپوشان کشورمان ضمن تجدید میثاق با شهید گمنام، پلاک های مزین به نام شهدای تکواندوی کشور را دریافت کردند.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی طی روزهای 11 تا 15 آذرماه در بحرین برگزار می‌شود؛ مهدی داتلی بیگی، حسین میرزایی و مهدی دانائیان در ترکیب تیم ملی مردان قرار دارند که با هدایت پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و محمود جعفرزاده به عنوان مربی به مصاف رقبای خود می‌روند. تیم ملی پاراتکواندو بانوان نیز با ترکیب مریم عبدالله‌پور، سحر قنبری، رزا ابراهیمی و رومینا چمسوروکی در این رویداد حضور پیدا می‌کند؛ عاطفه کشاورز سرمربیگری و زهرا حسینی مربیگری این نفرات را برعهده دارد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو 2021 نیز در روزهای 20 و 21 آذرماه به میزبانی "استانبول" ترکیه برگزار می‌شود که تیم ملی پاراتکواندو مردان با ترکیب سعید صادقیان پور، علیرضا بخت، مهدی پوررهنما و حامد حق شناس در این مسابقات حضور پیدا می‌کند. پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری این نفرات را برعهده دارند.

 فاطمه دودانگه، مهتاب نبوی و رایحه شهاب نیز در ترکیب تیم جهانی بانوان قرار دارند که با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حسینی به عنوان مربی در این رویداد حضور پیدا می‌کنند.

مراسم بدرقه ملی پوشان پاراتکواندو اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی و قهرمانی جهان

مراسم بدرقه ملی پوشان پاراتکواندو اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی و قهرمانی جهان

ارسال نظرات