زابل/ مراسم معارفه و تکریم مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکبر پور مسئول نمایندگی وی فقیه در زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۶۶۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مراسم معارفه و تکریم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان، معی از مسئولان شهرستانی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ حضرت علی اکبر(ع) و آحاد پاسداران و بسیحیان در محل نماز خانه تیپ حضرت علی اکبر برگزار شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان  این مراسم گفت:  تفکر بسیج یک تفکر ناب است هر جا که بسیج آمد موعظه کرد هر جا که تفکر بسیج نبود با مشکل رو برو شد.

حجت الاسلام علی اکبر پور ادامه داد: هر جا که موفقیت داشتیم تفکر بسیج بوده مثال آن صنایع دفاعی که تفکر بسیجی بود و هیچ پایبند ساعت کار ۷ تا ۱۴ نبودند و حتی سه شیفت کار کردن و خسته شدند اما دست از تلاش خالصانه برنداشتند.

فرماه قرارگاه شهید هراتی در این مراسم نیز گفت: تفکر و مدیریت بسیج اگر با هم ادغام شود معجزه می کند و کار با سرعت پیش می رود.

سرهنگ پاسدار داود شهرکی افزود: تفکر و نوع نگاه بسیج گره های زیادی را باز می کند و این نوع تفکر در مقابل ظالمان و مستکبران جواب میدهد

این مسئول ادامه داد: نباید تصور کرد که بسیج فقط در ایران است، بلکه هر جا که ظالمی هست و مظلومی در برابر آن ایستاده است بسیج و تفکر بسیجی وجود دارد.

همچنین در پایان از زحمات ارزشمند حجت الاسلام یزدان نیا، تقدیر و تشکر شد و حجت الاسلام والمسلمین  قادری کامروا  به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) معرفی و حکم مسئولیتی به وی اهدا شد.

 

ارسال نظرات