خبرهای داغ:
همزمان با هفته بزرگداشت بسیج رزمایش رزمی-فرهنگی یاوران ولایت به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در روستا نظامین در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۶۳۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته بسیج و در جهت آمادگی هرچه بیش تر بسیجیان و افزایش سطح توانمندی های جسمانی آن ها رزمایش یاوران ولایت به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی مریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

در حاشیه این برنامه محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ین دوره به منظور ایجاد انگیزه، تحرک، پویایی و نشاط و آشنایی هرچه بیش تر نظامیان با تاکتیک ها و فنون رزمی در منطقه روستای نظامین در سرخه برگزار شد.

او افزود: از دیگر اهداف برگزاری این دوره عملیاتی کردن گام دوم انقلاب و نیز ایجاد زمینه مسئولیت‌پذیری و پذیرش مسئولیت برای آینده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: این دوره آموزش در طی دو روز با برگزاری ورزش صبحگاهی، کلاس عملی کار با قطب نما، آموزش تاکتیک ها و فنون نظامی همراه بود.

جلال عنوان کرد: در جهت آگاهی از نحوه انجام این رزمایش سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه، حسن رادمهر فرمانده حوزه امام موسی بن جعفر (ع) و جمع دیگری از مسئولین از این رزمايش رزمی فرهنگی بازدید و سرکشی کردند.

گفتنی است در طی رزمایش تهیه و توزیع صبحانه، نهار، شام وهمچنین چاشت نیم روزی به همت واحد آماد و پشتیبانی پایگاه انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها