مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
سرهنگ‌پاسدار علی پیر جاهد گفت: ۱۲۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی از طریق مردم جمع‌آوری و به نیازمندان عرضه شد که خوشبختانه در راستای حل مشکلات کشور از جمله اشتغال و ازدواج به کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۶۲۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

۱۲۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی توسط اردبیلی‌هاجمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، سرهنگ‌پاسدار علی پیر جاهد در بازدید از اجرای طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته بسیج در اردبیل اظهار داشت: معرفی و صیانت از فرهنگ بسیج و صیانت و حفظ آن نسخه شفابخش انقلاب اسلامی است که به عنوان یک مکتب و فرهنگ باید از آن مراقبت شود.

وی بیان کرد: 2 هزار گروه جهادی در حال حاضر به مناسبت آغاز هفته بسیج در مناطق مختلف استان ارائه خدمت به مردم هستند و به همین مناسبت در حال حاضر 15 پروژه عمرانی، 5 پروژه اقتصاد مقاومتی، 27 مورد قرض‌الحسنه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در راستای محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در حال اجراست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: گروه‌های جهادی استان در 62 عرصه در جهت خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند و کار گروه‌های جهادی استان از زلزله کرمانشاه و سیل لرستان شروع و همچنان در دوران کرونا فعالیت این گروه تداوم پیدا کرد.

پیرجاهد ادامه داد: در برخی مناطق محروم و روستاهای دور افتاده استان، مشکل کم‌آبی به وفور مشاهده می‌شود که به همین منظور به خاطر تنش آبی استان 28 پروژه آبرسانی در مناطق کم‌برخوردار استان کلنگ‌زنی شده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری در استان اردبیل با جدیت در حال اجراست و در این زمینه گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی شده تا مردم بدون نیاز به حضور بسیج خودشان در راستای کمک به مردم اقدام کرده و مشکلاتشان را برطرف‌سازی کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: در این مدت 125 میلیارد تومان کمک‌های نقدی از طریق مردم جمع‌آوری و به نیازمندان عرضه شد که خوشبختانه در راستای حل مشکلات کشور از جمله اشتغال و ازدواج به کار گرفته می‌شود.

پیرجاهد ادامه داد: آبرسانی با توجه به وجود تنش آبی در استان، به صورت روزانه توسط گروه‌های جهادی 163 روستا و با 266 تانکر در حال انجام است که به همین منظور در حال حاضر 700 صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم یاری بین مردم ایجاد شده و صندوق‌ها کاملا به صورت مردم محور هدایت می‌شوند.

وی اظهار کرد: 56 میلیارد تومان تسهیلات خرد و خانگی در استان اعطا شده و در راستای حل مشکلات ازدواج جوانان و تهیه جهیزیه آسان نیز اقدامات بسیار ارزشمندی در حال اجراست.

ارسال نظرات