خبرهای داغ:
درراستای ترویج فرهنگ قرآن خوانی به همین منظور محفل انس با قرآن در پایگاه های مقاومت بسیج شهید سهراب محبعلی و شهید باهنر با دعوت از قاریان برجسته هندیجان در هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۶۱۰
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : ترویج فرهنگ قرآن خوانی با برگزاری محافل قرآنی همراه با تفسیر قرآنی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهری وروستایی با تلاش بسیجیان اجرایی شده است که جای تقدیر دارد .


وی افزود: در هفته بسیج برنامه های متنوعی از جمله توزیع بسته های معیشتی، نمایشگاه خادمین شهدا در حاشیه مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهرستان هندیجان با حضور بسیجیان ، آحاد مردم و خانواده های معظم شهدا بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی بابیان اجرای برنامه های ورزشی در هفته بسیج عنوان کرد : از هفته تربیت بدنی تا هفته بسیج با حضور ۸تیم فوتبال از پیشکسوتان شهرستانی و شهرهای همجوار هندیجان در زمین چمن فوتبال با همکاری اداره ورزش، هیات فوتبال برگزار شد و همچنین در هفته بسیج همایش پیاده روی خانوادگی از شهدای گمنام تا ورودی شهرستان و بلعکس برگزار ودرپایان به نفرات شرکت کننده به قید قرعه هدایای اهداء شد.

سرهنگ پاسدار قاسمی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان نمود : در هفته بسیج برنامه های متنوعی در شهرستان هندیجان در زمینه های عمرانی و محرومیت زدایی، فرهنگی هنری ، ورزشی و بهداشتی و نشست های روشنگری و بصیرتی بارعایت پروتکل های بهداشتی و خاطره گویی پیشکسوتان بسیجی رزمنده برگزار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها